malise Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Jeg ser at Libero kjører en kampanje hvor man kan kjøpe fotballdrakt til babyen ved å samle på koder fra bleiepakker. Jeg handlet fire pakker med bleier idag for å få nok til en drakt, men så viste det seg at man trenger åtte koder.. Er det noen snille sjeler der ute som vil hjelpe meg? Koden står på innsiden av bleiepakka. Blir kjempeglad for hjelp. Gleder meg til å dresse opp frøkna til fotball VM.
Snart 3 søte små ;) Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 kjøpte bleier igår , men var ikke noen kode der ( var oppe å sjekket nå) hvor skal det stå henne ??
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Åpnet en nye pakke kun for deg, hehe Koden er: 708I2PCQUE fant en kode inne pakken med freeflex, kan du bruke den også?
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 den står på inn siden av pakken. Omtrent der det står "new improved opening"
Snart 3 søte små ;) Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Den delen har jo jeg dratt av da TYPISK ... da kan jeg vist ikke hjelpe deg alikevell.. Beklager
malise Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2010 Vet ikke om freeflex kan brukes, kan jo prøve.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 9. mai 2010 #13 Skrevet 9. mai 2010 Her er enda en freeflex om de kan brukes: 543I4COVRF
malise Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 9. mai 2010 Takk for det, Celines mamma! Den siste funket ikke, men det var et forsøk verdt. Er det ingen fler som har ei up and go pakke med kode til meg? Mangler to koder.. Føler meg skikkelig masete her. Hvis ikke stikker jeg selvfølgelig på butikken i morgen, men er redd for at de registrerte kodene blir borte, og jeg må begynne på nytt. Kodene må visst registreres noenlunde likt.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 9. mai 2010 #16 Skrevet 9. mai 2010 Så dumt da. Det stod libero club code på de også. Håper du ikke mister alt du har tastet inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå