Gå til innhold

hvilke frisørsalonger anbefaler dere, å ikke? :) å ca priser på klipp dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke funnet den perfekte salong for meg ennå :)

Fortsetter under...

Skrevet

ikke nikita----

Skrevet

Jeg klipper meg alltid på Organics, det er heløkologisk. Jeg vet ikke hvor du bor..www.organics.no. Ca 800 kr.

Skrevet

Har brukt Nikita i mange år og var egentlig aldri fornøyd. Begynte å gå til Studio Alf. det koster 60 kr mer per klipp, men de setter også av mer tid. Der jeg går er de hvertfall kjempeflinke!

Skrevet

Jeg har også kunn dårlig erfaring med Nikita, styr unna.

Har alltid vært fornøyd på Spektrum frisør;)

Skrevet

Noen som har prøvd på håret eller adam å eva? hørt mye bra om disse to!

Annonse

Skrevet

Jeg anbefaler frisør Hottie Hair i Sandeid. Vil ikke anbefale Frisørkottet da frisøren hele tiden tar seg røykepause. Men har du god tid så blir resultatet bra.

Skrevet

Jeg går ikke til en "kjedefrisør". Bor du i nærheten av Haugesund så kan jeg anbefalle deg en skikklig god frisørsalong. Føler meg helt fantastisk når jeg går ut deri fra. De er såååå fantastisk flinke der.

Men styr unna Nikita. Har prøvd Nikita flere ganger også i forskjellige byerm men har vært like misfornøyd hver gang.

Skrevet

hvor mye betaler dere som bor utenfor storbyen?

Skrevet

Jeg bor også i Oslo. Frisøren min heter Nina Susann Madsen, Organics i Theresesgt 18. tlf 22 60 20 50. Jeg synes hun er flink og nøye. Det er sunnere for håret og kroppen og velge organiske produkter. jeg er sikker på at du blir kjempefin!!

Skrevet

Jeg betaler 350 kr for å klippe meg. Bor i Vestfold.

Annonse

Skrevet

Nikita suger:( Har betalt i dyre dommer for og få en rask klipp hos denne kjeden. Betalte 350 kroner for og klippe 3 åringen her for en tid tilbake, til og med frisøren som klipte henne klarte ikke og klippe henne rett, selv om ungen satt musestille og så på film mens hun så på.

Så aldri mer Nikita for vår del!

Skrevet

Enig i at de er dårlig på Nikita. Hva kommer det av da? Siden de tydeligvis er dårlig i alle byene? Jeg drar på H2, de er best, men dyre;)

Skrevet

willock frisør i haugesund! Der kan de sakene sine, de rett og slett superdyktige;)

Skrevet

jeg og lurer på hvorfor nikita er så dårlige. Ikke er de billige heller. Kanskje de bare flyter på et kjendt navn og ikke er så nøye på hvem de ansetter??? For det er nemmlig veldi rart at alle de dårlige frisørene havner på Nikita...

jeg har prøvd maaaaange forskjellige frisørsalonger og har stort sett vært fornøyd, med unntak da av nikita...

Skrevet

Jeg kan anbefale Dugg, både den på Grünerløkka og den på Frogner. Har vært fornøyd hos alle frisørene jeg har vært hos der. Har flyttet fra Oslo nå, men går fortsatt der.

Skrevet

Jeg bruker Ramsvik, men vet ikke om dem har salong i Oslo

Skrevet

Nikita på Gulskogen er en utrolig bra frisørsalong faktisk! =) MASSE POsitivt å si om dem=)=)=)

Skrevet

merkelig det der med nikita. jeg bor i drammen, og har vært på nikita en gang, og er virkelig ikke fornøyd. men at "alle" klager på nikita, og det spredd utover hele landet er da merkelig...

selv bruker jeg imitch. litt dyrere, men jeg er så kresen når det gjelder hår, at det får bare gå! (men da skal det også sies at jeg går til frisøren kanskje en gang i året...)

Skrevet

Anne Marie på Adam og Eva i Gamlebyen er helt FANTASISK! Man blir sååå sinnsykt fin når man har vært hos henne. Er liksom nyklipt i fire uker etterpå. Hun er dyr, da.... Noen ganger er det verdt det. har hatt varierende resultat på Auster (Storo), men er fornøyd med Kristin og Linda. Styr unna Gunn og Sozan hvis ikke kjerringlook er det du ønsker deg (grøss)!

Skrevet

Ang Nikita så har jeg hørt mye negativt om det, også fra frisører jeg kjenner. Det blir som en type Nille, bare at det er en frisør....

Skrevet

Nikita er jo ikke en billigkjede som nille. Men de har sine måter å gjøre ting på. Blant annet at alle skal være like. Hvilket som oftest ikke fungerer da de fleste ønsker seg en klipp tilpasset ansikt, og ikke en standard klipp.

Men når det er sagt, er disse frisørene også flinke.

Men anbefaler deg å prøve en På Håret salong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...