Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Ikke bruker bokser/undertøy??? Den nye kjæresten min gjør det, og jeg har ikke tørd å spørre ham om hvorfor.. Han har ganske stor pakke, så lurer på om det er fordi det blir ubehagelig for ham?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Stor pakke bør ivertfall pakkes.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Skjønner det ikke, han er nøye på klærene, ser alltid bra ut men går aldri med bokser osv :-O Og når jeg mener stor.. mener jeg stor.. det synes synes det er litt flaut
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 ha ha, be ham pakke den inn. Flaut om den henger nedover låret liksom;)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 dritflaut, hvordan tar jeg det opp med ham?????
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Hva med å si: "Hvorfor bruker du ikke undertøy?" Den tror jeg han ville ha forstått.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 hvorfor tviler jeg.. Jeg har aldri møtt en mann som ikke bruker undertøy, hvorfor gjør noen det? finns det noen som gjør det i det hele tatt??
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Jeg kjenner 1 mann som ikke bruker undertøy, og jeg har en 20 guttevenner. Det er ikke normalt,men ikke kjempesært heller. Syns det er litt kvalmt da.Bremsespor i dongerien,usj
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 Uff, det er så snålt.. Jeg synes han er kjempeherlig, sexy, perfekt og så må han gå uten underbukse, synes det er såå rart.. særlig når han har en sånn stor pakke, det syyynes jo så lett Tør liksom ikke å ta d opp heller...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. mai 2010 #13 Skrevet 8. mai 2010 Hvis det er så stort at det syns hvorfor reagerte du ikke på det før dere ble sammen? Hvorfor synes du det er flaut og dumt? Dersom du ikke la merke til det før dere ble sammen er det stor sjanse for at ingen andre legger merke til det heller = ikke flaut. Dersom du la merke til det men ikke syntes det gjorde noe, synes kanskje ingen andre at det gjør noe heller = ikke flaut. I bunn og grunn har du jo strengt tatt ikke noe med hvorvidt han velger å bruke undertøy eller ei, men hvis du er nysgjerrig er det jo bare å spørre.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #14 Skrevet 8. mai 2010 Raart.. Altså, det som til vanlig går i bokseren (flekker og bremsespor), hvor setter det seg når en ikke bruker bokser? I buksene? Er ikke de for løse og stive liksom?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #15 Skrevet 8. mai 2010 Argh! Stooor fare for å sette fast forhuden i glidelåsen uten undertøy!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #16 Skrevet 8. mai 2010 Bytter har jeans/bukser like ofte som han ville byttet undertøy; dvs sånn ca hver dag eller minst annenhhver dag???? ...ellers er det hæslig.... :[
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #17 Skrevet 8. mai 2010 Kjøp en pakke boxere til ham, og håp at han tar et hint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå