Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som skal ha uttak neste uke. Uansett tvi tvi :-)

gruer meg til uttak!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med uttaket på mandag. Måtte det være bare gode egg..

Jeg får vite på mandag om det blir uttak neste uke, men det blir i allefall ikke før på fredag. Som jm sa på fredag, " du e litt sein av deg". Er ikke nær å være så godt stimulert som de ønsker..

Oppdater oss på hvordan uttaket har gått. Vi venter i spenning..

Skrevet

Takk :) Lykke lykke til til deg... spennende:-)

Skrevet

Lykke til med uttaket på mandag! Håper alt går bra og etter planen.

Jeg skal sette EL sprøyten i morgen, og uttak på onsdag.

Jeg gleder meg faktisk til uttak, det blir så forferdelig spennende!

Skrevet

Lykke til i morgen!!! ;)

Jeg skal sette eggløsningsspøryta i kveld og har uttak tirsdag. Gruer meg litt jeg også, men mest spent på alt som skal skje denne uken. Først uttak, så avvente befruktning og så må jammen meg egg/eggene dele seg riktig også. Det er mye som skal klaffe og mye som kan gå galt før vi eventuelt får mulighet til innsetting. :( Håper i alle fall vi kommer så langt. Blir så skuffet hvis vi ikke kommer så langt en gang etter alle disse ukene med hormoner!

Dette er vårt første ivf forsøk, så jeg er litt fortumlet av hele denne prosessen. Men krysser alle fingre og tær på at det skal gå bra. Samtidig er vi veldig realistiske og ser det litt som et testforsøk, men det hadde vært så moro om det hadde klaffet på første forsøk! Vi har ventet og håpet så lenge på å bli gravid, og har på en måte ikke helt tro på at dette skal gå heller, men det er klart vi håper! ;)

Tvi, tvi til oss begge og alle andre der ute som prøver! ;)

Du må fortelle hvordan det har gått i morgen! ;)

Skrevet

Lykke til til dere alle som skal ha uttak denne uken!

Håper på et smertefritt uttak, og mange store, fine egg.

Tvi tvi!

Skrevet

Så spennende tider for dere som snart skal ha uttak. Lykkeønskninger og håp om gullegg til alle som går har kommet så langt i prosessen.

Skrevet

Masse lykke til med uttaket! Jeg har også nettopp satt eggløsningssprøyte og har uttak på tirsdag, og innsetting torsdag eller fredag! Super spent!

Skrevet

HVordan gikk det hirse76? Venter i spenning vet du ;)

Skrevet

Litt skuffet da jeg bare fikk ut to egg... men de var av god kvalitet fikk jeg vite :) Krysse fingre og tær.

Dette er vårt første søskenforsøk, men vi er usikker på om vi vil ha flere forsøk om det ikke går.

Det er en påkjenning og tar mye energi :) Men men vi får se..

Håper eggene mine blir befruktet og klarer seg :-)

Krysser fingre og tær for dere andre også!!!

Skrevet

Krysser det jeg kan for at eggene dine blir befruktet! Er så spent på vårt uttak imårå!! Tiden kan ikke gå fort nok.

Skrevet

Nå skal jeg komme med en floskel her, men det skal bare ett egg til. Krysser alt som kan krysses for at du får begge eggene til innsett.

Skrevet

To egg er to egg flere enn ingen. Og som Rypefest sier her - man trenger bare ett, så dette kan fortsatt gå bra! ;)

Lykke til videre!

Er spent på morgendagen og hva den bringer nå kjenner jeg. Spennende å høre hva som skjer med dere alle som skal til pers denne uken.. ;) Tvi, tvi!

Skrevet

To av to egg brfruktet:) da er jeg lykkelig en liten stund før bekymringene i den videre prosessen starter!!!

Får vite mer i morgen vedr kvalietet o.l, men satser på innsett!!!

Ønsker alle dere andre lykke lykke til med uttak og videre prosess - spennende tider!!!

Skrevet

Så BRA! :) Dette går veien til innsett skal du se... ;)

Ellers har det gått fint med uttakinga mi også. De fant 13 egg, så nå håper jeg virkelig at noen blir befruktet!!! Blir spennende å høre i morgen ;)

Skrevet

13 egg!!!! dette går virkelig veien ,) hold oss oppdaterte.. venter i spenning!!

Skrevet

Jeg er litt skuffet idag! Hadde fått signaler om at det var mange egg og så fikk de bare ut fire idag! Så nå håper vi på det sterkeste at de blir befruktet og at kvaliteten er god!

Skrevet

Nå er jeg så glad, så glad! ALLE 13 egg er befruktet! :)) Dette er jo helt fanastiske nyheter! Så langt... ;)

Vi har vært veldig realistiske og heller vært litt nedpå med forventningene, men nå begynner forhåpningene og optimismen å stige her kjenner jeg. Det bare MÅ være noen av disse eggene som er av god kvalitet og som klarer å overleve til fredag så vi har mulighet til innsetting. ;) Krysser alle fingre og tær nå! Kjenner håpet stige. Dette gir jo kanskje også muligheter for frys hvis dette ikke skulle gå bra...

Venter spent på fortsettelsen deres jenter! Håper forresten du "vonk" får en like god beskjed med dine 4 egg. Du skal se det er kvalitetsegg!!!! Selv er jeg litt redd for at jeg har fått kvantitet i stedet for kvalitet, men jeg har likevel en positiv følelse for dette nå... ;)

Og hvordan har det gått med innsettingen din "hirse 76"?

Skrevet

I litt bedre humør idag!!!

Alle 4 eggene var blitt befruktet så nå krysses alt likt som deg "hilmarion" for at de overlever og utvikler seg bra til fredag slik at det kan bli innsetting. håper også selvfølgelig på frysing, men det er gjerne å håpe litt vel mye...

gleder meg til å høre hvordan det går med dere videre!

Skrevet

to av to egg befruktet og 1 satt inn 1 på frys :) Egget som ble satt inn fikk full skår!!

Da er det bare til å ruge ruge,)

gleder meg til å høre fortsettelsen hos dere andre!!!

13 egg befruktet, er helt utrolig.

Skrevet

Godt nytt fra dere begge! Supert! :)))

Dette blir spennende framover! Håper det går bra med oss alle!!!

Skrevet

Et egg satt inn idag og tre lagt på frys må si meg ganske fornøyd! Fikk full klaff på alle fire eggene! Nå blir det bare å vente i spenning dd neste ukene! Hadde vært så kjekt om det klaffer! ;)

Skrevet

Ett egg satt inn, og 5 egg på frys. Så nå er det bare å krysse fingrene! ;)

Det blir noen lange dager framover mot testing...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...