Gå til innhold

jeg er blond og farget mitt hår mørkt brunt. nå vil jeg bli lys igjen. hvordan gjøre det på best måte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir jo litt redd for å miste håret eller bli gulerot farget.

noen som har tips på hvilken måte jeg bør gjøre det på. hele håret hjemme eller hos frisør, stripe ??

kom med mange tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke FINNE på å gjøre det hjemme! Enten avfarger du det hos frisør og får jævlig slitt hår (men hvis du er flink å kure, så overlever du de årene det tar for håret å gro ut igjen), eller så striper du det gradvis blondt igjen, tar jo noen mndr før hele håret er ferdigstripet da.

Skrevet

Gå til frisøren, så fikser de det for deg.

Skrevet

ok, da skal jeg dra til frisøren... noen som anbefaler en god hårkur??

Skrevet

Som hun over sier: IKKE gjør det hjemme! Gjør det hos frisør, de vet i alle fall hva de holder på med. Å bleike håret som nettopp er farga brunt selv høres ikke ut som en god idè...

Skrevet

gå til en frisør ja. Kanskje må du gjøre det to ganger. Sørg for å vaske håret i en god sølvshampo (den fra Wella er veldig god), det vil redusere det gule i blekingen.

Skrevet

Ikke gjør det hjemme. Gå til frisør. Ser mange rundt som prøver på dette hjemme og det er ikke fint.

Jeg har gjort dette hvertfall 10 ganger med håret mitt og jeg tar det over en prosess på hvertfall 4 mnd. Tar kun foliestriper og etter hvert blir det lysere og lysere. Synes det er den beste måten. har som sagt erfaring med det. Avfarging hadde jeg ikke tatt.

Skrevet

jeg som skrev 23.01

Jeg har altså gjort det over 10 ganger hos frisøren og ikke hjemme.

Blir like feilfritt hver gang..

Skrevet

Skal du orsøke selv så bruk askefarge, da blir det ikke gult :o9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...