Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Har en tid hatt problemer med nyrestein, nå har jeg fått så innmari vondt og smertestillende som jeg har her hjemme funker ikke:( Sa fra til mannen tidligere på kvelden, men han dro ut for og ta seg noen øl og sa jeg bare fikk holde ut:( Har fått beskjed fra sykehuset om smertene blir så utholdene så må jeg bare kontakte dem ( har åpen retur til avdelingen), men nå er jeg hjemme alene med 3 unger som sover og jeg kan vel ikke komme med dem på sykehuset? Ikke får jeg tak i mannen heller for mobilen la han igjen hjemme. Virker kanskje ikke som jeg har så vondt siden jeg klarer og skrive her inne, men jeg har virkelig vonde smerter som jeg synes øker i styrke.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Har du ikke en venninne, en kompis eller en snill nabo som kan passe barna til mannen kommer hjem? Det høres virkelig ut som om du burde vært hos lege eller på sykehuset nå. Huff:(
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Så ufint gjort av mannen din! Han kunne jo i det minste tatt med tlf. da, for å komme hjem om det ble verre! Men har du ingen naboer, familie eller venner som kan stille som barnevakt?
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Fy faen for en dritt av en mann du har! Ta med ungene til dine foreldre eller noen andre om du kan, uten å gi beskjed. Så drar du til sykehuset og får behandling.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Selv om mannen din er en stor dritt trenger du ikke synke ned på hans nivå, send en sms om hvor du plasserer barna, og dra på sykehuset. Fy faen hadde min mann gjort noe sånt, jeg hadde faktisk begjært skilsmisse. Og det bruker jeg svært sjelden å si, men dette tar vel kaka i idiotmann.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Foreldrene mine bor ikke så langt unna, men de dro på hytta på torsdag, men snakket med mamma tidligere i kveld og er sikker på at en av dem kan komme og hjelpe til og kjøre de 15 milene det er fra oss til Hytten. Kan jo ikke sende sms til mannen når han la mobilen hjemme:(
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Kan du ikke forsøke å få tak i en av de han er ute sammen med da, evt. ringe utestedet han er på?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Nei, orker ikke for en av hans kompiser har uttalt at jeg er en hypokonder og oppsøker lege når det ikke engang er nødvendig, noe som ikke er tilfelle. Er jo liksom ikke min feil at jeg har fått problemer med nyrestein:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå