Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Profilen hennes er tilnærmet åpen. og det er galere der.

Godt bv står på og henter barn selv om foreldrene mener det ikke er grunn til det

Skrevet

Ja jeg tenkte det samme

Skrevet

Den dama der virker ikke og være helt i "vater". Virker spenna gæren når hun begynner og trekke frem mafian...

Skrevet

Ja

Og at staten selger til pedofile

veldig spesiellt:-O

Skrevet

Og slike folk sitter BiMmerne og forsvarer og gir tips til - hvordan de skal "lure" barnevernet.

Sukk, sier jeg bare.

Skrevet

Jeps, skremmende...

Skrevet

OMFG! Dama er jo spik spenna sprø!!! Skummelt at gruppa har 128 eller noe medlemmer og at folk tror hun er normal og støtter henne! Hun er jo klin gal og paranoid!!

Stakkars barn som blir eksponert på denne måten, huff og huff...

(Ikke kan hun skrive heller.. Liten digresjon bare...)

Skrevet

Hehe! Hun skriver at hun oppfordrer folk til å sjekke selv hvem som er med på barnehandel.

"håper folk kan skjekke ut selv hvem som er med på barnehandel. skjekk skatten til dommere/ politi/ advokater/ leger/ psykriatere/ lærere/ barnehagansatte/ fosterforeldre/ tilsynsførere og flere andre som jobber i det offentlige."

Så de barnehageansatte som har bra inntekt er barnehandlere! Oj!!!

Skrevet

Hahaha :-) Gå inn på profilen hennes da, og sjekk ut alle statusoppdateringene hennes!! (trykk på "eldre innlegg" også) CRAZY. Se kommentarene og! Så sprøøøø!!

Skrevet

Også trur a at myndighetene dreper hunden hennes sakte med sikkert med Prednisolon! Haha! Eller strålebehandling som hu sier selv.

Skrevet

Hun har burde vært innesperret jaah!! Snakkewr vi tvunget psykisk helsevern eller??

Skrevet

Ennda mere skremmende er det jo at denne gale damen har over 400 venner på fb. Og flere av dem virker og være så enige med henne, ber henne stå på osv...

Er fristende og skrive en meling til henne på fb og be henne om og vokne opp!!

Skrevet

-japs... Helt galskap...

Skrevet

Hvis du leser på veggenhennes nedover så ser du at det er spesielt ei, E*isabeth P*ttersen som forsøkte å få henne ned på jorda flere ganger, men det prellet av...Hun tror at alt tullet som har vært med Facebook er myndighetene som gjør mot henne. Les nedover da... At hun ikke får hjelp sier jeg!!!!

Skrevet

Lurer på om noen av "venenne" hennes er her inne??? Mange av dem virker jo og være småbarnsforeldre...

Skrevet

Noen bør beskyttes mot seg sjøl. Heldigvis er det tydeligvis noen som beskytter ungen i det minste.

Skrevet

"Bia*** Ryt***r: har mafian sperra chatten?"

Hehe. Huff, vanskelig å ikke la være å le også. Hvordan er det mulig å tenke slik som dette? Stakkars kvinnemenneske.

Skrevet

Tror det er samme dama som har lagt ut masse videoer med div telefonsamtaler på YouTube. Den dama trenger virkelig hjelp.

Skrevet

jeg blir helt stressa av å lese det hun skriver jeg! Regjeringa stjeler barn, doper de med narkotika som de kjøper av den norske mafiaen, og selger de videre til pedofile?! Greit at mor blir psykisk skadd av å bli fratatt barnet sitt, men kvinnen er jo hoppende gal! Hvilken verden lever hun i? Jeg lurer på om hun har flere konspirajsonsteorier jeg...

Og jeg synes så inderlig synd på datteren hennes, som har levd med en slik mor! Å bli utsatt for en kvinne som minst er schisofren (ja, det er sikkert skrevet feil, men husker ikke for alt i verden korrekt skrivemåte!) må da gi noen harde påkjenninger? Og å måtte rives vekk fra sin mor fordi mor ikke ser sine egne problemer på den måten, må være grusomt! Men hva skulle barnevernet gjort anderledes? Hentet jenta ut fra skolen? Huff, dette er helt grusomt! Og det som er verre, er hvor mange som fyrer oppunder og er enig med henne! Finnes det så mange uvitende og konspirasjonselskende menensker her i norge?

Og barnevernet får jo ikke sagt noenting, siden de har taushetsplikt gjennom hele linja :/ Må være ulidelig kjedelig for dem å aldri kunne beskrive saken fra sin side, men kun få foreldrenes hets spydd mot seg. Hvis man skal ta et snitt av de som oppholder seg på denne siden her, så vrimler det jo av mennesker som har satt seg opp mot barnevernet på grunnlag som dette...

Skrevet

Det som er skummelt er jo at det er så alltfor mange som er enige med henne. Bare se på alle de videoene som hun driver og legger ut på youtube. Får masse kommentarer på at hun på stå på og hvor fæle bv er. Hva i allverden er det folk tenker med.

Det burde ta normale oppegånde mennesker 1 sekund og skjønne at denne damen ikke er riktig skrudd sammen.

Og stakkars datteren hennes som har levd med henne..Er glad for at vi har et bv som har reagert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...