Gå til innhold

Er det virkelig INGEN her inne som har Silvercross Dazzle vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var vi SÅ dumme som kjøpte den?hehe:)

Om du, mot formodning, har denne vogna, hvordan er du fornøyd med den. Med tanke på soving i den, og hvordan den er å trille på asfalt osv...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har den , men har ikke prøv den ennå.

er den dårlig??? :(

Skrevet

De fleste skyr vel monsteret pga vekten og prisen tenker jeg. Fin ja, praktisk nei.

Og hvis du har vogna, hvorfor lurer du? Kan du ikke bare putte ungen oppi den og prøve?

Skrevet

Vekten? Den veier jo nesten ingenting:) Betalte 999,- for vår jeg, så syntes ikke det var så galt heller:)

Vi har ikke kommet så langt som til å prøve ut vogna enda, annet enn på kjøpesenter, så lurte bare på om noen hadde erfaringer å komme med:) Når vi er ute og går tur, skal som regel snuppa sove, og da synes jeg det er så trygt å putte henne oppi TFK-vogna, for der vet jeg at hun sovner på null komma niks:)

Jeg synes den virker kjempegrei, eneste er at den er litt baktung når man har stelleveska hengende på, og ryggen er lagt ned, men det er vel de fleste sånne triller tenker jeg.

Tenkte å kanskje bruke den på 17. mai, men da må den sovetestes først iallefall;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tenker lektor'n tenkte på den andre, jeg.

Men du må jo bare rpøve den da... Er vel ikke beregna at man skal ha en stor og tung stelleveske på den tenker jeg :)

Skrevet

Åh, ja selvsagt, det gjorde hun sikkert:) Skjønte ingenting når jeg, hehe:) Bittelille vogna som kanskje veier 7kg liksom..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...