Gå til innhold

Noen som vet? Ønsker å få dekt brystforstørring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to runder med amming har jeg gått fra C til halv A-cup. De henger og er flate, vortene innskrumpet. Løfter jeg på armene så sklir bhen opp. Vil ha normale bryster igjen... Kan man få det dekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan du. Hvis du skifter kjønn eller har hatt kreft.

Man må nok betale den hærligheten selv.

Skrevet

Kødder du, får man dekt kjønnsskifte??

Skrevet

Nei, ikke skifte nei (som jeg vet iallefall), men jeg forstår det sånn at man kan få dekt brystforstørring i den prosessen.

Skrevet

60 000 kvinner får barn og ammer hvert år.

Hvor mange av dem ønsker seg ikke nye pupper etter amming?

Blir skikkelig irritert på folk som tror man bare kan få dette.. Hvorfor skal du få dette liksom når vi andre sparer i år for å kunne gjøre det?

Hadde aldri falt meg inn at det var mulig å søke på noe sånt og det sjokkerer meg fortsatt at noen får igjennom sånne søknader.

Men din årsak er nok ganske så tynn. Hadde du hatt så lange hengepupper at du fikk eksem og sopp under henget så kunne de kanskje vurdert å hjelpe deg.

Sparer du en 1000 lapp i måneden er du der om 2 år..

Skrevet

Jesus...

Skrevet

Desverre, så er det ingen som får dekt dette lenger, med mindre man er svært defomert eller det er av medisinsk årsak, altså svært vanskelig å få.

Dette er noe som ble bestemt i fjor tror jeg. Jeg prøvde på dette selv, men fikk beskjed om at det ikke ble dekket lenger.

Så du må nok gjøre som meg, å spare.

Skrevet

Legg på deg 10 kg så er de nok på plass igjen.

Skrevet

Ærlig talt da.

Alle som er her inne har antagelig fått eller er i ferd med å få barn.

Etter svangerskap og fødsler skjer det ting med kroppen, og de fleste av oss leker med tanken på å kjøpe ny kropp.

Jeg sitter her med en mage som tydligvis ikke vil trekke seg inn, og to vrengte beverhale liknende pupper. Kunne ikke bestått en blyant test om det stod om livet!

Og så ønsker du at mine skattepenger skal gå til dine nye pupper?

Nei,det ønsker ikke jeg å sponse. Heller bedre skoler,flere sykepleiere på både sykehus og gamlehjem osv.

Gjør som oss andre, åpne din egen puppekonto og kjøp de sjøl!

Skrevet

Joda, dette får man helt klart dekket av Nav.

Dette er en viktig samfunnsoppgave, helt på linje med kreftbehandling, akuttmedisin osv.

Heldigvis er det slik at det er overflod med penger i det norske helsevesenet, og sykehusene vet ikke hva de skal bruke alle midlene til.

For oss som har hatt alvorlig syke barn på barneintensiv avdeling, for eksempel, fikk vi i tillegg 10.000 kr i lommepenger hver dag, samt gratis limosin - alt dette fordi det er altfor mange penger i systemet.

Så bare søk - sykehusene kommer til å bli kjempetakknemlig for å endelig få noe å gjøre!

Skrevet

Ellen F- lol! Er så enig med deg!

Skrevet

Siden jeg ble litt sur og frekk, så hiver jeg inn ett tips;-)

Jeg har tenkt å bruke "puppe pengene" mine her:

http://www.klinikkarendal.no/kosmetiske-behandlinger/brystforst%c3%b8rrelse-uten-kirurgi/

Se også

http://www.klinikkarendal.no/kosmetiske-behandlinger/brystforst%c3%b8rrelse-uten-kirurgi/

Da slipper man ihvertfall å bli kuttet i,uæææ. Det kommer ingen skapell i mine brystvorter før det står om livet, det lover jeg!

Skrevet

vet du hvor mye dette koster ELLEN F?

ikke hi

Skrevet

Desverre,har ikke vært der enda. Fikk mitt siste barn for ca 3 mnd siden og venter nok ett år før jeg reiser innom de på konsultasjon,hehe

(håper og ber om at naturen ser i nåde til meg:-P)

Men de reklamerer med gratis konsultasjon da,så gi gjerne en tilbakemelding om du sjekker:-D

De har en avdeling i Oslo og,men den har ikke dette tilbudet på nettsiden sin.

Skrevet

Så lurt dette så ut,mon tro om det funker på mine hengepupper.

Noen som vet ca pris??

Skrevet

Jeg er kjempefasinert av det.Elsket puppene mine når de var melkesprengte. *savner spreke pupper*

Og det beste er jo at det ikke blir der for alltid.Vet ikke om silikonpupper er like kuult når man er 90,haha

Og siden de sikkert ønsker at man gjør dette med jevne mellomrom feks hvert 3 år, så bør det jo ikke være like dyrt som silikon.

Jeg lover å gi beskjed om pris ol når jeg har samlet nok mot og dårlig selvtillit til å få en konsultasjon:-) Ber om at dere gjør det samme om en av dere er først.

Skrevet

ja, klart skal jeg gi tilbakemelding om jeg finner ut av det! :) Takk for link Ellen! Dette var faktisk noe jeg ikke visste om :)

Skrevet

Kjønnskifte blir dekket av staten, jo. Det er en veldig alvorlig ting som ingen gjennomgår for moro skyld. Men hvis man er transseksuell, altså født i feil kropp, har det alt å si at man kan få den kroppen som harmonerer med sjela. Hvordan tror du et liv blir dersom man vemmes hver gang man ser seg selv naken?

Skrevet

Det er lov å skrive både dekket og dekt.

Skrevet

Syns det virket som bortkastede penger, ikke lett å se forskjellen. Og så var det kun små bryster, en slik injeksjon hadde nok ikke gjort store utslaget da, på litt større bryster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...