Suretær Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Må ned 8 kilo innen 31 juli, da jeg skal ned i en fanastisk brudekjole. Har klart å gå ned 4 kg selv, men her så har det stoppet helt opp. Hvis noen har gode tips, linker e.l tar jeg imot med glede. Thanx
Gjest ->>- Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Spis sunn mat, ofte og totalt mindre kalorier enn du forbruker i løpet av en dag (kalorimengde kan du regne ut gratis på f.eks vektklubben.no). Beveg deg minst en time for dag.
Frøken B ღღ Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Selv har jeg brukt Viktväktarna's Points Plus ved flere anledninger med stort hell (selv om jeg har gått opp når jeg har avsluttet så har jeg lett gått ned mange kilo med det opplegget)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Trening pr uke 3x kadio på 60 min (jogging, aerobic, alt som øker pulsen) 2x styrke på 60 min (pilates, andre øvelser, rockering, treningssenter) Mat Spis mellom 1400 og 1600 kcal om dagen. Registrer deg på vektklubben.no, det er det mange flinke slankere og man får motivasjon gjennom forumene der og gruppene som er etablert. Lykke til.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Og det er gratis. Baserer seg på grete roedes prinsipper
Suretær Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2010 Takk for mange gode råd. Tror jeg tester vektklubben: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå