Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 ogd motbydelige missekonkurrannsene for barnn..snakk om å ødelegge ungene i tidlig alder! (Bare for å ha det på det rene: avskyen gjelder ikke alle amerikanere, men de som pusher ungene ut i sånt, for å oppfylle egne drømmer og behov.)
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Helt forjævlig. Stygge foreldre som får sin sjanse i livet til å oppleve "lykke" gjennom ungen sin. "Vakre" barn, som ser helt alminnelig ut når de kommer hjem uten voksenklær, skokrem i ansiktet og plast-tenner tredd utenpå melketennene sine.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Og hvor mange amerikanere tror du det gjelder? Hvorfor ikke skrive i overskriften da, at det er en viss begrenset gruppe det gjelder. Tror du ikke det samme skjer i norge eller andre land, på en eller annen måte. Foreldre som skal ha ungen til å prestere på et eller annet område hvor de selv ikke lykkes, feks ballet, fotball etc.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 tviler på at det gjelder størsteparten av amerikanerne da. Selvfølgelig skjer det samme i andre land og, også Norge, grunnen til at jeg tok USA akkurat å, var et program på TLC. Plager det deg, får du enten la være å lese, eller så kan jeg sikkert lage femti tråder til ,for forskjellige land. Jeg avskyr foreldre uansett nasjonalitet som pusher ugene til å oppfylle drømmer foreldrene har, og som ikke er ungenes egne. Små ett, to tre-åringer og oppover skal ikke se ut som små voksne, det er blir helt feil med bikinikonkurranser etc...Kall meg gjerne snerpete, det kan jeg fitn leve med. HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Nei, kaller deg ikke snerpet, hvorfor skulle jeg det, men litt begrenset kanskje. Du er nok vant til å tenke i stereotyper.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Vel frøken anonym, forskjellen er jo at slike missekonkurranser aldri ville vært lovlig i Norge. Dersom dette ikke er typisk USA så vet ikke jeg. Der er jo der mye av søppeltv kommer fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå