tante grusom master of law Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Du kan ihvert fall gjøre så at ingen ser at du er pålogget.
OsloMor Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2010 Hehe, vi snakker meget begrenset profil her. Men, jeg vil jo at de andre jeg chatter med skal se meg pålogget, bortsett fra to stk. ( Etter eksamensfesten i juni det er slett x 2 fra vennelisten)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 det er jo bare og ikke svare dem om de skulle være så tilbakestående at de tar kontakt - så kan de føle seg dumme...mohaha
Hufsla Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 ja, du kan sortere vennene dine i grupper. Da kan du f.eks gi enkelte grupper tilgang til mindre informasjon, f.eks bildene dine, eller noen bilder eller album. Når du har lagt dem i grupper kan du slå de av på en måte i chatten. Jeg er ikke så veldig god til å forklare, men jeg ser det veldig for meg!
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Ja, man må som nevnt lage grupper og så blokkere hele den gruppen. Men jeg har ikke fått det til ennå... Har selv et par-tre som sier "hei" hver bidige gang jeg logger på, innmari slitsomt i lengden.
Hufsla Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 du går inn på vener til venstre på siden, og velger lag ei veneliste. Nå er min på nynorsk, så det er kanskje andre ord på ders side...
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Fikk tips her inne av Stinkerbelle en gang om å lage en egen gruppe for de du ikke vil chatte med, og alltid være avlogget på den gruppen. Gikk veldig fint her (har en utrolig masete kusine...)
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Men når jeg har laget gruppen så kan jeg på Chat krysse de av på "vis disse listene i chat" - hva vil det si? Hvordan kan jeg være frakoblet overfor dem?
Hufsla Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 hmm, prøv å huk av for at du vil vise dem i chat. Hvis det er som jeg tror vil du da få mulighet til å koble fra de gruppene du vil...
OsloMor Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 8. mai 2010 Mange gode tips her:)! Mye testing som skal gjennomføres på nattestid (da nevnte idioter ikke er pålogget). Akkurat nå er hele profilen deaktivert, men det var jo også litt kjedelig;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå