Mom2Two Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. mai 2010 Haha, og hadde jeg hatt LITT tålmodighet, så hadde jeg visst at det var fordi hun skulle delta på Gullruten... kremt..
tante grusom master of law Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Kanskje hun skal på ball rett etterpå og ikke rekker å skifte?
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Ikke så rart det vell. Må ikke være så utålmodig og negativ! Syntes det var litt drøyt å piffe opp alt på kanalen bare for akkurat det programmet der jeg også. Skjønte sammenhengen ja. Ventet på fanfare rundt reklamen nesten Meen, når hun sa at hun skulle løpe for å være med ble det ikke ille likevell.
Mom2Two Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2010 Jeg ser egentlig aldri på TV, stort sett bare nyheter. Derfor hadde jeg overhodet ikke fått med meg at det skulle være Gullruten. Jeg får aldri med meg slikt. Vel, jeg tenkte at når man presenterer været bør man være ganske nøytralt kledd, slik at det er værmeldingen i fokus og ikke værdamen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 på TV2 så er det alltid værdamen som er i fokus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå