Gå til innhold

Klokken 2125 ser vi på NRK 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er fakta i dag?

Gjest sug lut
Skrevet

Norsk dokumentar. «Strengt hemmelig.» Filmskaper Benedicte Orvung oppdager at det i hennes familie skjuler seg en mørk hemmelighet. Bror til morfar, Karl Marthinsen, var nazipolitisjef i Oslo under krigen. Oppdagelsen fører frem til en historie som har vært ukjent for de fleste.

Skrevet

Her i stroka, særlig tidligere nabokommune (nå samme kommune) hadde NS 60% oppslutning, så her er det ikke noe rart å hatt en bestefar på feil side. Denne kommunen hadde bare omkring 25%

Skrevet

Nei det gjør man vel kanskje ikke. Mye rart her, men lite nynazister. Rart at en så "stor" nazist kan være så ukjent. I Trøndelag hører vi jo mest bare om Henry Rinnan da..

Skrevet

Off, bildene fra Auschwitz vender jeg meg aldri til. Hjerteskjærende grusomt :-(

Skrevet

Boken "Det angår også deg" av Herman Sachnowitz anbefales i den sammenheng...

Ufattelig gripende og egentlig en helt uvirkelig historie.

Skrevet

Jeg tenker jeg ser på TV Norge jeg.

Skrevet

Har du forsket på boksen? sett om det er mulighet for å åpne frondeksel og sånne ting?

Skrevet

Jeg skal sjekke snart, har en på to her som IKKE skal sove, har vært inn og ut av senga i evigheter nå og dette blir for meget.

Hjelp, forresten? Hva gjør jeg? Binder henne fast!?! Klokka er jo tre og en halv time over vanlig leggetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...