Gå til innhold

Carena Easy..erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er kjempe glad i min. lett og slå sammen. når man endelig får tekken på det. den er lett å kjøre.. og har god plass under. og full liggestilling. så har ikke noe stygt å si om den:) om julene begynner å knirke. så bare sleng på litt oliven olje.. så går hjulene lettere:)

Godt å høre :) Jeg også liker den kjempegodt foreløpig..men nå har ikke jeg prøvd den ute enda da :) Men kjempeenkel å slå sammen ja, og tar liten plass i forhold til den store simovogna som tar hele bagasjerommet i bilen. Gleder meg til å teste den ut :) Og takk for tipset om olivenolje,,hehe :)

Har du forresten kjørt den på grusvei? Og i såfall hvordan var det?

jeg har prövd denne vognen, og det er ubehagelig å trille, dårlig kvalitet, super dårlig på snö og terreng, og passer best som sommervogn på asfalt, eller ha den som reisevogn/ekstravogn. Det eneste plusset jeg kan komme på er at den er billig. Tror det kan lönne seg og legge litt mer penger i det, og få en vogn du blir skikkelig fornöyd med, og som du slipper å bytte ut.

• 3 uker senere...

Jeg var ikke fornøyd med vogna. Syns hjulene levde sitt eget liv. Har kjøpte meg tfk buggster i stedet for og den syns jeg er helt super. Men d er smak og behag. Viktigst at du liker den. Håper du blir kjempe fornøyd med vogna. Min hadde jeg for to år siden og det kan ha skjedd en del med de vognene siden den gang også:)

• 2 uker senere...

Kjøpte denne vogna for et par dager siden, og er egentlig bare sånn halvfornøyd :o/ Jeg syns de forreste hjulene vingler litt, at kalesjen er for liten og hjulene har begynt å pipe allerede, kun etter to dagers bruk. (..men hvis alt som trengs er litt olivenolje så er jo ikke det noen stor krise)

Min vogn er det ikke full liggestilling på. Altså..du kan legge den laangt ned, men den blir ikke helt flat sånn at min datter kan ligge på magen i den (magesover).

Det jeg liker med den er at den ser bra ut, snuppa sitter som ei lita prinsesse i den og koppholderen som følger med er praktisk. I tillegg er den jo mye mindre og lettere enn duovogna da :o)

Men skulle ønske jeg hadde prøvd litt ulike typer før jeg kjøpte...

Kan tillegge at sambo som er ganske lang, sparker borti understellet når han triller...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...