Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Hun har det ikke i seg. Og hun vet det. Men det er jo greit å skylde på alle andre. Dramaqueen. Nå har hun jaggu fått nok en forside. Heia Peter.
Neijasså... Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Mulig hun aldri blir verdensmester (og det er det strengt tatt mange toppidrettsutøvere som ikke blir, uten at de gir seg av den grunn), men jeg synes det står respekt av at hun har meldt fra om trakassering. Hva er beundringsverdig med en mann som synes det er helt ok å nedverdige sine underordnede offentlig?
Gjest sug lut Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Tja, etter å ha vært borti en god del bedritne idrettsledere kan jeg ikke se at hun gjør så feil i å beskytte seg når hun har mulighet og midler til det.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2010 Joda, men nå står hun jo "fram" og sier at hun sa fra for lenge siden ang lederstilen og bla bla. Ikke nok med at hun har fått det som hun ville, men hun gir seg jo ikke heller. Hadde hun bukt like mye tid på skøyter som i media på denne saken hadde hun ratt forbedret seg. Og dersom denne episoden var så ille, hvorfor vente så lenge med å gå ut med det? Det skjedde jo ikke umiddelbart etterpå?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2010 Det er jo en sak vi i grunn har bare en side fra? Og joda Muller har vært i konflikt med flere jenter, men på den andre siden.. hva så? Og hvorfor skal hun nå fortsette å gnåle om det når hun har fått det som hun ville?
Gjest sug lut Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Nå har jeg ikke lest artikkelen (?) eller for den saks skyld hatt på radio eller tv i dag, så jeg har ikke fastest grunn under føttene og gidder heller ikke gjøre noe for å få det, men er generelt mot gnål - hva vil hun oppnå, sier hun det?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2010 Litt mer tid i solen tror jeg. Og nå er det skøyteforbundet sin feil fordi de ikke passet på peter. Osv.
Neijasså... Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Såvidt jeg har skjønt så vil hun vel ikke oppnå noe som helst, annet enn å gi et litt mer nyansert bilde av saken. Det er ikke (som noen tidligere har trodd) kun en enkelthendelse som har ført til at Muller måtte gå. Rett og rimelig at hun får komme til orde igjen etter at Peter Muller har gått rundt og vært "forurettet og feil oppsagt, og hvorfor skal jeg ikke kunne si hva jeg vil - de må da tåle litt" i månedsvis. Og så får vi tro saken legges død nå.
Neijasså... Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Hadde dette vært en ordinær bedrift og ikke skøyteforbundet ville vel ingen stusset over at en ansatt stilte toppledelsen til ansvar når de kjente til at den ansattes nærmeste overordnede drev systematisk kjønnsdiskriminering og verbal trakassering over lengre tid?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2010 Men hvorfor nå? Hadde det ikke vært en logisk ting å ta med når hun likevel drev å ryddet i skøytenorge? Det begynner da å bli fire mnd side denne saken var et tema? Og hun furter jo hele veien. Vil jo ikke gå på landslaget nå heller. Hun har litt for mye dramaqueen i seg.
Patetica fåkksi Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Mener du at hun er litt sånn Marianne Aulie?
Neijasså... Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 Ja, det kan du si. Saken hadde i grunnen dødd ut av seg selv. Men hun er jo heller ikke gamle jenta, så det ble kanskje for mye på en gang når det stormet som verst? Det at hun ikke vil gå på landslaget nå heller tipper jeg har med å gjøre at hun sikkert har etablert et støtteapparat rundt seg som fungerer bra som det er, og if it ain't broken...
Neijasså... Skrevet 8. mai 2010 #13 Skrevet 8. mai 2010 Viser rompa si offentlig hvis hun ikke har vært i avisen på noen uker? Hmmm... Nei.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2010 Jeg vil si det er litt sånn, det er ikke all verdens hold i det, men det er en god historie. Men jeg kan godt tro det om Morten Abel. Han er ett av de ekleste menneskene jeg har møtt.
Patetica fåkksi Skrevet 8. mai 2010 #17 Skrevet 8. mai 2010 Ikke det at jeg hadde hørt om Aulie før det, den eneste Aulie for meg var lompebakeren i Mjøndalen. Men uansett, noen ting tenker jeg at man går til politiet med, om det er så alvorlig. Ikke til avisen, liksom. Dessuten er Morten Abel fin fordi jeg så ham to ganger på to uker i desember 1999. Suck-my-cock-saken derimot vil jeg nesten ikke uttale meg om, fordi da kan jeg diskutere med meg selv til solen går ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå