Petit-Potet Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. Ser liksom for meg en kjekkas med halvlangt hår som driver med surfing/snowboard/kiting, hehe...eller er Vinjar en gammel mann fra nord?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 jeg kjenner en Vinjar og han er kjekkastypen Veeeldig kjekkas da, nesten litt sånn glætt. Synes det er et flott navn!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Synes Viljar er hakket vassere da gitt! Vinjar tenker jeg egentlig bare på som Viljar feilstavet:p
*NordNorge* Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Hehe, akkurat hva mente du om gammel mann fra nord??;p Er selv fra Lofoten, har aldri hørt d navnet før.... Syns også Viljar er penere enn Vinjar
min lille fotballspiller<3 Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Ser for meg en Vinjar som en kjekkas på telemarkski, en sjarmør!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 siden du spør så...jeg syns det bare var rart jeg..aldri hørt det før heller..
Petit-Potet Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2010 Var jo ikke stygt ment mot folk fra nord...alltid noen som skal ta ting så bokstavelig:) Veldig skiftende meninger her...noen ser en kjekkas på ski (som meg) andre ikke...Huff, jeg er så usikker! Men takk for svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå