Let's hear it for the boys! Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Jeg er så utrolig forbanna! Hele dagen går jeg rundt og fantaserer om å drepe folk som jeg vanligvis synes er ganske greie :/ Satte inn spiralen rett før påske. Hvis dette kommer av spiralen, når kan jeg forvente at det vil gå over? Dette er jo overhodet ikke bra!
Hikken Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Haha, en venninne av meg ble et monster med spiralen, det tok samboern hennes flere måneder å TØRRE å si fra i frykt for å bli pælma på huet ut fra verandaen i 3. ;o)
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2010 Great. Akkurat det jeg ville høre!
Gjest ->>- Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Det er en "mindre vanlig" bivirkning, men forekommer hos noe slikt som en promille av brukerne. Gå over? Heh. Altså, jeg kjenner ingen spesifikk statistikk for akkurat hormonspiraler, men generelt er det jo slik at man enten tåler bra eller ikke tåler bra ulike typer hormonpreparater. Man venner seg sjelden til den p-pillen som fikk en til å rase femten kilo opp i vekt og oppføre seg som Mengeles bestemor, liksom. optimistisk hilsen,
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2010 Oh, thank you, Pila! Nå ble jeg glad... Jeg gir det et par uker, jeg ass. Håpe, håpe. Kan jeg bruke p-ring når jeg ammer?
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2010 Takk. Du er jo bare en fontene av kunnskap, Pila!
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Jeg har også nettopp satt inn spiralen..kanskje det er derfor gubben har blitt litt irriterene...hmmm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå