Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Siden jeg begynnte på et kurs som bruker the secret/tiltrekningsloven, har livet mitt forandret seg radikalt. Har også gått på coaching, og nå jobber jeg med å en drøm jeg aldri trodde jeg kunne følge..!! Så til alle ute der, som har drømmer eller sliter med noe i livet, kun dere kan forandre på det:-) Og drømmen din kan bli sann, om du vil det..!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Må bare advare om boka "The secret". Hørte masse bra om den på Oprah, om positiv tankegang osv. Kjøpte den, og ble drittskuffa! Boka omhandlet hvordan du skulle tjene mest mulig penger og bli mest mulig rik, det var overhodet ikke en "få fred i sjela og bli glad"-bok, som jeg trodde. Men for all del, de som kun tenker på materielle goder, skal gjerne få boka gratis av meg!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Jeg synes ikke det handler om hvordan man skal bli rik, men det forteller mye om hvordan man skal få fred i sjelen også.. Anbefaler også NLP... Der kan man fokusere litt mer på områder i livet, kanskje det er fred i sjelen som er viktig for deg 20:16... For noen er det viktigere å tjene penger, alle har forskjellige drømmer.. The secret handler om at du skal følge DIN drøm
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Nettopp. Denne boka er for de som vil tjene penger, ikke de som vil bli lykkelige.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Den mest overflatiske boka jeg har lest om temaet. Les heller Eckhart Tolle eller A.A Baily.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Må si meg enig med de over som mener at filmen handler mye om penger og materielle ting. Jeg skal innrømme at jeg ble positiv og begeistret den dagen jeg så den, men alt gikk fort i glemmeboken. Det er mange måter å nå drømmene sine på, det viktigste er jo ikke hva som er motivasjonen, bare man finner den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå