vatrikla Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Hei, Gutten vår fyler fire år i juni og vi har lyst til å invitere rundt ti unger med foreldrene deres til bursdagsfesten. MEN vi har en veldig liten leilighet, så vi tenker at det hadde vært en idé å leie et sted. MEN vi har ikke så veldig mye penger, er det noen som vet om et sted det går an å leie uten å betale skjorta? :-) Er det slik at man kan spørre i barnehagen for å låne den?
Neijasså... Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Hvor i Trondheim er det du vil ha lokale, da? De fleste idrettsklubbene har lokaler det går an å leie (klubbhus). Sist jeg leide kostet det rundt en tusenlapp for en lørdag eller fredags kveld, og halv pris for de andre dagene. De jeg kommer på i farten er: Selsbakk turnlokale Nardo Klubbhus Freidighuset ("Huset på prærien") TIK-huset Et-eller-annet nede på Ila (seilklubbens hus?)
mamma`n te Kaja Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Det er flere barnehager som låner ut lokalene til bursdag og sånt ja.. i vår barnehage vet jeg at det er veldig billig hvertfall.. tror det er snakk om 200-300 kr
vatrikla Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2010 takk for svar! :-) Skal spørre i barnehagen da. God natt
Soloho Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Vet de leier ut barnehagene i studentkjellerne på Moholt studentby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå