Gå til innhold

Jeg er så drittlei pisspreiket her på anonymsiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen, jeg slutter aldri å bli sjokkert over at voksne mennesker tillater seg selv å være så utrolig stygge mot andre.

Jeg er klar over at det sitter noen troll, som morer seg over å skrive dritt til andre. Men det får være grenser!

Ærlig talt damer, VOKS OPP!

Kjenner nå at jeg trenger en pause fra anonymsiden. Skal holde meg til den koselige skravlesiden heretter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at hvis vi normale her inne prøver å ikke svare på de piss trådene så kan Anonym sida bli ok.

Den er jo grei å ha hvis det er noe man ikke vil stå frem med nick med.

Ha en fin kveld:-)

Skrevet

Anonymsiden hadde vært helt topp, hvis den hadde blitt brukt på riktig måte ja. Det er ikke alltid man har lyst til å bruke nick, men hadde jo vært fint å kunne spørre om noe uten å bli hugd hodet av.

Skrevet

Men det må da gå an å lage en slags "kampanje" der man oppfordrer de som er serøse og ønsker mindre dritt her inne til ikke å svare det minste på innlegg som bare oser av dritt? Ikke en gang skrive hvor idiotisk det er, bare ignorere det?

Lag en tråd med en oppfordring om å la være å svare trollene, og holde den opp?

Skrevet

Det mest ironiske med det hele er at det for en tid siden var en tråd som avslørte at mange av de som skriver fæle ting som anonym, skriver koselige ting med nick.

Det vil si at du på den koselige skravlesiden debatterer med akkurat de samme menneskene som her.

Gjest sug lut
Skrevet

Du er klar over at det er frivillig oppmøte?

Skrevet

Ehh, ja! Netopp derfor trekker jeg meg tilbake fra anonymforum.

Skrevet

Ha det bra da. Vi krangles igjen i morra, men da kommer du nok i anonym-drakta di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...