alvesol:) Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Min mann skulle gjerne ha sett noen innspill her, slik at han ser at dere andre jenter gjør nok like mye de samme tingen som meg selv i et forhold. Kan dere hjelpe meg?
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Ifølge ham selv: Han får en kos hver dag. Jeg klør ham på ryggen. Når jeg ber ham dra til helvete sier jeg unnskyld med en gang etterpå.
ett til! Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 han får sove middag om han er desperat trøtt selv om vi har to små barn vi kysser hverandre alltid når vi møtes, sier ha det eller sier god natt jeg holder huset rent og ryddig, middag er bestandig på bordet når han kommer hjem fra jobb jeg "jobber i kulissene" slik at hele familien til enhver tid har det bra (meg inkludert selvfølgelig) han får dra ut å ta seg en øl med kamerater når han vil (han er så sjelden at det er en befrielse å få han ut av huset:) ) tja,tror det var det!
Tokatter_USA Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Tenkte på dette i dag. Jeg har skumle anelser om at han har planer om en stor morsdagsfeiring i morgen (USA), så jeg lurte litt på hva jeg har gjort for å fortjene noe sånt. Jobber i kulissene, ja, men jeg vet ikke om han merker sånt. At jeg betaler regninger, planlegger alt, bestiller timer, kjøper presanger, handler mat o. s. v. Han gjør også sitt for at ting skal gå glatt. Han skjønner når jeg er stressa og overtar andre ting når det trengs. - Jeg tar initiativ til å snakke om problemer og løse dem (det inkluderer å be om unnskyldning når det er berettiget.) - Noen ganger lager jeg mat som han liker spesielt godt. - Jeg er interessert i det han gjør for oss og huset. - Jeg er stort sett i godt humør. - Jeg klør ham på ryggen!
Villa Perlesukker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Dette gjør jeg for han: - vasker hus, stryker klær og rydder 24/7 - masserer han 1-2 timer hver uke - ordner ofte dessert til han - sier jeg elsker han hver dag - støtter han i jobben (maser aldri om reiser og overtid) - er en god reservemamma for hans barn - positiv ifh hans trening - forteller han hver dag på sms at jeg tenker på han og er glad for han er så herlig:) - deler av det jeg opplever og er åpen mot han på alt som skjer i mitt liv Dette gjør han for meg: - lager middag - masserer meg 1-2 timer i uka - sier han elsker meg hver dag - sier ofte hvor flink han synes jeg er - åpner alle dører for meg uansett hvor vi er.... også alltid bildøren ( dette er noe jeg bare elsker og det er så søtt ) - er en flott pappa for mine barn - motiverer meg og er positiv - kysser meg veldig mye i offentligheten (noen ganger litt flaut som sist da vi skulle betale på rema1000 og han rett foran kassadamen smeller til med DET tungekysset thihi ) - forteller alle hvor glad han er i meg ( for noen uker siden fikk jeg høre at han hadde samlet sammen en hel gjeng på kontoret og beklaget at han ikke var så fokusert men grunnen var at han var så forelsket hihi ) Å fortelle hverandre at man er glade i hverandre men også å vise det ved å gi hverandre positivitet, glede, trygghet, stabilitet, ro og sjelefred. Hjelpe hverandre når utfordringer kommer, være en bestevenn som man kan gråte sammen med og le sammen med ... være seg selv og ha det gøy DET tror jeg er viktig for å få et forhold som varer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå