Gå til innhold

tynnstrømpebukse for gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor man får tak i det? må jo ha til 17.mai.... har prøvd vanlig og brettet den ned, men d strammer for mye og så fremhever dem bare "lovehandles"..... noen som vet hvor dem har? h&m kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på, jeg trenger med høøøyt liv, mye mer behagelig!

Skrevet

De har på HM, Lindex og Sparkjøp i alle fall.

Skrevet

jeg kjøpte på Lindex og de var veldig gode. Holdt seg fodt på plass med god plass til magen:-)

Skrevet

Er de ordentlig høye i livet? Sånn at de gåt helt under puppene liksom? Syns det er så fælt når magen blir "delt i to", haha. Hvordan er størrelsene?

Skrevet

Kan bare svare for de på h&m og de går høyt opp. Kjøpte samme str som jeg bruker ellers og de passet helt fint. Klarte til og med en hel konfirmasjon i den uten at det gikk hull. Det pleier aldri å skje når jeg bruker andre tynnstrømpebukser.

Skrevet

De på HM har en søm midt på magen som synes gjennom kjoler :-/

Irriterer meg over nettopp det idag, så jeg må lete etter nye til 17 mai. Argh!

Skrevet

40-denier-strømpebuksene til HM har to sømmer på magen, så de er ikke så synlige;-)

Skrevet

Kjøpte to stk, en man ikke kan se gjennom og en litt tynnere, men hadde kastet pakken.

Skal gå og se en gang til, sjekke ut 40 den :-)

(Og nå ble jeg usikker på om det var HM likevel...hjernen min fungerer jo så dårlig for tiden, så jeg KAN ha kjøpt den på Lindex selv om jeg vet jeg pgså har handlet på HM.... surrehue...)

Skrevet

Mens du kikker kan du jo se om du finner den HM-posen med fire-fem strømpebukser som jeg kjøpte for to uker siden og ikke kan finne? Har lett hos mamma, hjemme, i alle bilene jeg har hatt bagasje i osv, men borte vekk er den. Var det surrehue du sa?

Skrevet

Hehe, kan si at jeg skal kikke, men lover ikke at jeg husker det helt til imorgen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...