Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Ja, men piggene bør hun plukke av. De gir halsbrann.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Mest for pinnsvinbestandens del, tenker jeg. Det er jo en truet art!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Spis det for all del medhårs! Jeg slukte i vannvare en gang et pinnsvin mothårs. Stygg historie. Ville også ligget unna i tredje trimester, da det er fare for perforasjon av livmoren når den ligger så nær magesekken.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Medhårs, ok.. Har man en garanti for at man også bæsjer den ut medhårs mon tro?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 pinnsvin er faktisk bra gravidmat,for istedet for å komme ut den vanlige veien,går piggene direkte gjennom navlestrengen og inn til barnet,slik at den kan komme seg lettere ut når den tid kommer med å ja,bruke piggene til å stikke seg ut med. Gjør bittelitte grann ondt for mor,men en fødsel er så helvetes vond likevel så SÅ stor forskjell gjør det ikke...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Du kan jo håpe Ellers røsker det nok opp i systemet, tenker jeg. Man slipper nok klystér hvis man bæsjer ut et pinnsvin mothårs før fødsel. Evt kan det være lurt å vrenge det før man spiser det.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Og driter du piggene ut mothårs, tar de med seg alt av hemoroider på sin vei, funka fantastisk for meg!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 Nå lo jeg så jeg grein når jeg leste dette. Det var dagens latterkrampe :-D Takk folkens :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå