Full house Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Jeg komplimenterer han hver dag, "At jeg er så glad du gjorde sånn og sånn" eller "Steike, du er jammmen meg flink til å snekkere" eller noe i den duren :-) Jeg sier natta, glad i deg! Jeg setter på kaffe selv om jeg ikke drikker selv hver morgen. Jeg kjøper alltid noe han blir glad for når jeg er i byen. Jeg skriver alltid noen gode ord på handlelappen. Han er glad i å ta en ettermiddagsdupp i ca en halvtime innimellom, og da bruker jeg å ha hodet hans i fanget mens jeg pjusker håret hans. Jeg lager mat han er glad i. Jeg vasker klærne hans. Jeg klager aldri på rotet hans (Livet er for kort til det)
alvesol:) Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2010 så flott! Og dette har du energi til å gjøre hver dag. Det koster jo ikke så mye å ghøre slikt, men jeg er ikke flink til sånt og trenger å bli tipset litt:)
Full house Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Det koster så lite å gjøre det, om du skjønner :-) Så jeg gjør det med glede hver dag. Og vi legger oss aldri sinte på hverandre heller, faktisk så er vi aldri sinte på hverandre. Hadde et par år i forholdet som var tunge pga barnløshet, men den tiden er forbi. Nå har vi vært sammen i 6 år, og han er fremdeles den eneste jeg kan tenke meg :-) -Og det er LETT og være snill med han, for han er den snilleste i verden selv. så snill at jeg ikke ser sure sokker, og tomembalasje i kjøleskapet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå