solita 06 Skrevet 8. mai 2010 #26 Skrevet 8. mai 2010 Mojito Caipirinha øl rødvin tørr hvitvin cava Irish coffee
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. mai 2010 #27 Skrevet 8. mai 2010 Rødvin Spettis??? Hehehehe.. Her går det i øl, og kaffe/Dooleys eller kaffe/Baileys. Av og til kan jeg vel ta en drink ute på byen, da blir det Hiawatha... Er ikke noen spritdrikker, jeg blir så arg av det.. =P
Tokatter_USA Skrevet 9. mai 2010 #29 Skrevet 9. mai 2010 Før jeg ble gravid drakk jeg mye øl. Nå orker jeg det bare i sosiale sammenhenger. Jeg vil ha et glass hvitvin hver kveld etter arbeid, før jeg legger meg. Om jeg ikke har det, kan jeg godt drikke rødvin, kanskje til og med akevitt (men den lille slanten fra jul står der ennå), men øl vil jeg ikke ha lenger. Da heller sjokolade.
stjertløvetann Skrevet 9. mai 2010 #30 Skrevet 9. mai 2010 Rødvin! Og så kanskje en liten pastis innimellom.
Gjest Skrevet 9. mai 2010 #31 Skrevet 9. mai 2010 Liker ikke alkohol i det hele tatt. Har tvunget i meg både øl og drinker oppgjennom, men nå gidder jeg ikke mer.
frk.velandre Skrevet 9. mai 2010 #32 Skrevet 9. mai 2010 Jack daniels å cola bacardi og cola bailys eller amarulla med en isbit i kald øl nam av å til riesting hvitvin
Strawberrywine Skrevet 9. mai 2010 #33 Skrevet 9. mai 2010 Mojito Aloevera Irishcoffie Kaffe med baileys eller cider uten sukker.. hehe
fox`y Skrevet 9. mai 2010 #34 Skrevet 9. mai 2010 Mojito øl baylees amarulla cheridan mm. drikker d meste når jeg først drikker en sjelden gang:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå