PAVEEL Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Jeg er som en mann tror jeg:p Bare synd jeg ikke tåler så masse før jeg blir svimmel hihi. Cognac. Akevitt. Øl. Liker også godt vin og sprudlevann (såkalt billig shampis;p ) Er ikke så glad i rusbrus og sånne ting faktisk.
tante grusom master of law Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Jeg liker best drinker. Black Russian er favoritten her! Ellers går hvitvin også ned dersom jeg får riktig merke. Liker nesten bare hvitt fra østerrike.
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Rødvin er favoritten i hverdagen eller på en rolig venninnekveld. Når jeg skal ta den helt ut går jeg for Shaka Hula Fizz fra Aku Aku på Grünerløkka! Hmmmmm. Vet ikke alle ingrediensene, men det er ihvertfall rom
Villa Perlesukker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Drikker helst hvitvin eller champagne;) Men drikker bare 2-3 ganger i året så det er ikk emye som konsumeres
frk Nilsen Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Rødvin, Champis, Hvitvin(Chablis/tørr Riesling), GT
mamma`n til nurk Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 rødvin, cosmopolitan og mojhito er favoritten for tiden. Men det er sjelden jeg drikker noe særlig lenger, så det går for det meste i et glass rødvin i ny og ne til en god middag:)
TøffiTrynet☠ Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Jeg er glad i pærecider, øl og kaffedrikker.. F.eks. Irish, kaffe-baileys og kaffe med contreu (eller hvordan det skrives) og krem og sukker.. Sistnevnte er NAM!!!
wirre;o) Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Øl og konjak og champagne. Hver til sitt bruk, riktignok.
Mom2Two Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Santo Libre (7Up, rom + lime) Cuba Libre (cola, rom + lime) Strawberry daiquiri Champagne Riesling Gin and tonic Mojitos
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Hvit vin, tørr, frisk og fruktig. Ultimat vin er feks en Sancherre..
Norwegian by injection Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 Cava Rosevin Musserende Rose Mojito Strawberry Daquri Margharita Irish Coffee Chablis Alsace viner Portvin
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 8. mai 2010 #14 Skrevet 8. mai 2010 Cider, Baylies? og Strawberry Daquri...
Monajenten Skrevet 8. mai 2010 #15 Skrevet 8. mai 2010 Øl. Liker hverken rødvin eller hvitvin, og sprit blir jeg kvalm av.
Mor di! Skrevet 8. mai 2010 #16 Skrevet 8. mai 2010 Øl, vin, sprit og sånn... ;-) Neida, det er godt med en kald øl i ny og ne, men drikker sjelden bare det. Vin er godt til mat og på en venninnekveld, en rusbrus er god å starte med før en skal ut-ut, og en god drink er god ute på byen (da er strawberry daquiri eller san fransisco favoritten)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. mai 2010 #17 Skrevet 8. mai 2010 Kun whiskey med knust is Konjakk Øl Ellers så liker jeg, som ei anna skrev - kaffedrinker. Irish coffee, kaffe og baileys
Tante Bassa Skrevet 8. mai 2010 #19 Skrevet 8. mai 2010 - Kaffe med baileys og cognac. Det er absolutt det beste jeg drikker :-) - GT. Med mye G og lite T ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. mai 2010 #20 Skrevet 8. mai 2010 Rødvin og tørre hvitviner.
mamman til to gutter Skrevet 8. mai 2010 #22 Skrevet 8. mai 2010 Nå nærmer det seg et år siden sist jeg drakk noe med alkohol i sist pga svangerskap og amming og det eneste jeg savner er et glass rødvin til god mat.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 8. mai 2010 #24 Skrevet 8. mai 2010 Rødvin er absolutt favoritten. Kanongodt! Pleide å like øl godt før, men nå er det leeenge mellom hver gang jeg tar en øl. Sprit/brennevin/konjakk/whisky blir jeg dårlig av, så det holder jeg meg langt unna. Champagne er ikke å forakte i festlig lag og hvitvin på en varm sommerdag, gjerne med reker eller jordbær til. Men det går mest i rødvin. Har faktisk et glass rødvin på bordet akkurat nå. Skål!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. mai 2010 #25 Skrevet 8. mai 2010 Rødvin er vell favoritten.. ) Sitter å koser meg med et glass nå. Eller så kan jeg godt nyte en god cognac.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå