:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 han er sånn rolig fyr som setter pris på de gode samtalene. har han fri tar han ser gjerne en fiske tur og hans andre store interesse er vin. jeg vil gi ha noe koselig/søtt som viser at jeg har tenkt litt på han. men jeg aner ikke hva. heller litt mot en god vin og masse sjokolade - for det vet jeg han blir glad for. men på tross av alle vinkursene vi har vært på så klarer jeg ikke komme på en enste ordentlig god vin som jeg vet han liker (kan ha noe med alkoholintaket på vinkursene ) hm... noen som har tips? hva gir dere mannen/kjæresten deres når dere skal være litt søte?
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Hmm.. Hva med å gi han en kurv med de to-tre beste sjokoladetypene han liker (i x antall poser)? Vanlige matbutikker har jo også en del konfekt av ulike varianter.. Har han en tegneserie eller et annet type blad han liker godt kan du jo putte det også oppi.. Også god drikke.. Behøver jo ikke å være vin siden du er usikker på det.. Øl, brus, smoothie...
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Så kan du jo pakke det inn i sånn plastsak som jeg ikke kommer på navnet på, men som de bruker for å pakke inn fruktkurver..
PAVEEL Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Cellofan el noe i den duren? Går jo ann å gå på polet å høre om de kan anbefale en god rødvin til god sjokolade. Kjøp Belgisk el fransk sjokolade. NAM NAM! Kjæresten min hadde blitt veldig glad for noe sånt. Han elsker Argentinsk rødvin. Hadde han fått vin, sjokolade og Pondusbok hadde han vært knallhappy! Og nå fikk jeg sannelig en ide til 38 års dagen hans også, hipp hurra!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2010 ja, kansje det er det jeg burde gjøre. lage en søt liten kurv med vin, sjokolade og en tegneserie bok eller en tryllebok (han liker trylling... hehe) og jeg kan jo gå innom jobben hans og spørre en kollega som jeg kjenner om han husker hva han liker, for det er jo på veien det er jo en søt gave som ikke koster så alt for mye
PAVEEL Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Du lammekjøttmannen, kan jeg spørre om en ting? Mulig jeg er helt forbanna på den store vidda nå, men hvordan går det med skotten?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2010 jo da, han har det sikkert fint han - sammen Xen sin så det er ikke han som skal få gave, det er en annen X som skal få bursdagsgave en som jeg har vært venn med i mange år
PAVEEL Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Oki, en dustemann det altså. Æsj, spark i ræva til han! Jeg er kjæreste med X`n igjen og det anbefaler jeg altså Etter et par år fra hverandre gjør susen hihi.
PAVEEL Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Snål siste setnig.... Et par år fra hverandre gjør susen....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2010 hehe... det tror jeg du har helt rett i! spesielt når jeg tenker på at jeg var 19 og han var 30 når vi ble kjent med hverandre. vi er nok litt mer på samme nivå nå men men.. får håpe han er enig eller blir det ihvertfall... hehe
PAVEEL Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 God tid er tingen tror jeg:-) Jeg var 20 og han 29 da vi møttes. Er litt mer på linje nå ja:-) Krysser det som krysses kan for at alt ordner seg, for det gjør det jo for snille jenter:p
Monajenten Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 Du PAVEEL, av ren nysgjerrighet må jeg være frekk: Er det pappaen til noen av barna du er blitt sammen med igjen?
PAVEEL Skrevet 8. mai 2010 #13 Skrevet 8. mai 2010 Du er ikke frekk Monajenten:-) Jepp det er det, pappa til gutta mine. Har jo fått ei jente etterpå etter en heftig flørt (lille hull i gummi vettu). Men han takler det kjempebra! Så det ser ut som lillesnuppa får en flott stefar i tillegg til at hun har en flink pappa. Rar situasjon, men who cares så lenge alt ender godt:-)
Monajenten Skrevet 8. mai 2010 #14 Skrevet 8. mai 2010 Ja, det er jo litt spesielt, tenkte meg at det var guttas pappa. Så bra at han takler det greit da, det er jo kanskje litt tøft. Men det høres ut som om det går kjempebra da, og det er bra:-) Gratulerer:-)
tezzie Skrevet 9. mai 2010 #15 Skrevet 9. mai 2010 Om han er glad i være ute i friluft, så kanskje et storm kjøkken hadde vært en fin ting? Så kan du jo invitere deg med på turen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå