Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Hei Jeg lurer på om man kan ta kaldt vann fra springen og varme i microen til grøten? Jeg har hele tiden kokt vannet til snuppa, men er litt lei all den kokinga. Var på hytten uten vannkoker, så vi måtte koke opp i en gryte så avkjøle.. Er så styr enkelte ganger.. Gir jo vann rett fra springen så kan man ikke det til grøt, hmm hva gjør dere?? Snuppa er 13 mnd
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 jeg koker vann, det kjøler seg ned når jeg rører i grøten og innen poden tar siste skje er jo grøten omtrent kald. Min er 9 mnd
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Ja, når hun er så gammel så går det helt fint. Vi hadde sluttet med grøt da gutten vår var så gammel, men ville ikke brydd meg med å koke da nei.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Men må man egentlig koke når de er så store som min, over året? Vi skal ut å reise snart så tenkte det var greit å slippe Men hvis man helst bør koke så gjør jeg jo det
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Nei da hadde jeg ikke kokt vannet først. Du kan fint da kaldt vann fra sprngen og varme i micro :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Så flott, da kan jeg slippe å tenke på det Sluttet å koke vannet til MME rett rundt 9 mnd alder, tok kun kaldt vann fra kranen og varmet det i micro. I følge helestasjonen var det ikke noe i veien for det da de allerede drikker vann fra kranen Så da kunne det vel gå greit med vann til grøten også
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 barna kan drikke vann fra springen når de er 6mnd gamle, det her båre hs og barnelege sagt. min er snart 9 mnd, og jeg bruker vann fra springen når jeg lager grøt. det har jeg gjort en stund nå
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Hvis du henter vannet i et skittent vannhull må du koke det, men ikke hvis det kommer fra springen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå