Gå til innhold

Vil du se min smukke navle?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Den har vært til beskuelse fra oven i dag (vi har heldigvis ikke naboer med innsyn), sammen med den deigete magen den sitter i, de hårete leggene og mitt nøgne ansikt. Bikinioverdelen var overraskende fin, det hadde jeg glemt, men noe sier meg at underdelen ikke kommer på før huset er rensket for mennesker (hilsen hjemmekontor i uka). Selv m faktor 20 er jeg synlig fargerikere enn i morges, og hvert sekund sol er livgivende.

Heldigvis har jeg drukket øl til middag, så jeg ikke fikk for meg å suse på Plantasjen og kjøpe og plante ut. Da ville jeg garantert gått inn i dyp depresjon når det snør igjen i overmorra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jasså, du har bare en navle? Jeg oppdaget to navler til på ryggen i dag, på hver side av ryggraden. Hadde guttungen hatt slike hadde det bare vært nydelig, men ikke på meg. Jeg soler meg ikke sånn vanligvis, men det er mulig ryggnavlene hadde blitt finere med noe brunfarge rundt. Jeg planlegger en virkelig langtur i morgen, for muligens å oppleve at navlene mine blir grunnere etterhvert.

Jeg skal plante til 17. mai og Magnoliaen har to blomster som har spredd seg ut. Så alt er ikke bare elendighet.

Skrevet

Det var da måte på til å starte setninger med jeg da:S Skal skjerpe meg.

Skrevet

Prekæs: mener du ikke "JEG skal skjerpe meg"? ;)

Skrevet

JEG mener ikke det tenk:-P

Gjest sug lut
Skrevet

Nei, baksiden min er faktisk den beste siden, der er det full score hele veien. Men jeg husker det var en gang da navlen bodde annerledes til.

Nå har jeg trukket innenfor døra, etter en lang helsekur i liggestol med bare tær i kveldssola, litt kald på tærne, men likevel, kveldssol i stua fremdeles og livet er bokstavelig talt ganske lyst.

Skrevet

Æsj, jeg vil også ha ligget ute i sola og dratt meg i dag. Isteden har jeg sittet foran pcen og (ikke) skrevet eksamensoppgave. Jeg har kastet bort hele dagen på å ha skrivesperre og kunne like gjerne kost meg i solen. *slår meg selv i hodet og håper at det hjelper*

Gjest sug lut
Skrevet

Trikset er å dra seg i sola MED fag. Men pc i sola er ikke toppen, det er jeg enig i - bok og notatblokk og mp3 derimot gikk helt utmerket.

Skrevet

Jeg kjøpte meg ny bikini på KappAhl for et par uker siden, siden vi fikk gratis billetter i sånn velkomstpakke til badeanlegget her fra kommunen da vi flyttet hit. Meget fornøyd. Brukes egentlig bare til bading, da jeg blir skittenbrun i stedet for tanned og lekker.

Skrevet

Nå får du se min! Bilder er sendt.

Skrevet

Jeg ser ut som en mann når jeg har på meg bikini. Det er for seg selv ikke så oppsiktsvekkende å se ut som en mann. Men en mann i bikini er jo litt spesielt, ihvertfall på sunnmøre. Vurderer å bare begynne med spedo i stedet.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Det synes jeg du bør gjøre, og deretter legge bilde på profilen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...