Gå til innhold

Syns dere at det er flaut og være norsk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ferie i Spania og var innom et handlesenter. Inne på en butikk så var det en halvfull nordmann som sto og skjellte ut den stakkars ekspeditøren på NORSK! Han mente at siden det var så mange nordmenn i Spania så var det helt idiotisk at denne stakkars spanjolen ikke kunne norsk.. Da ble jeg skikklig flau over og være norsk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg aldri drar til typiske turistfeller så slipper jeg unna slike situasjoner.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal skamme seg over å være norsk bare fordi noen nordmenn oppfører seg teit. Alle nasjonaliteter har da sine idioter.

Skrevet

Er det kun derfor du er flau for å være norsk? Jeg er STOLT over å være norsk! Vi kommer definitivt fra det beste landet!

Skrevet

Jeg formulerte meg kanskje litt feil. Men når jeg havnet i denne situasjoen så syns jeg at det var litt flaut og være norsk. Men er stort sett stolt over og være norsk;)

Skrevet

Idioter finnes det i alle land :-) Og i en sånn situasjon ville jeg vel kanskje ha blandet meg inn...fordi jeg hadde skammet meg på "våre" vegne, selvom jeg jo ikke kan ta ansvar for det 4,5 millioner nordmenn gjør.

Skrevet

Ja. I en hel del situasjoner syns jeg det er flaut å være norsk.

Gjest ->>-
Skrevet

Ikke sånn på generell basis. I en del sammenhenger/situasjoner, absolutt.

Skrevet

I en sånn situasjon, når en nordmann driter oss ut blant helt ålreite mennesker i en europeisk kulturnasjon, da ville jeg også ha blitt flau.

Kanskje ville jeg bedt han holde kjeften sin og lære seg litt spansk før han slengte mer med leppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...