Gå til innhold

Er det virkelig noen gravide som spiser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... vanlig mat? ?

Selv lever jeg kun på kokt vann. Det var litt tungt de første månedene, men man blir veldig godt vant til det etterhvert.

Ønsker ikke å ta noen sjanser med babyen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh, herlighet...

Det er ikke mye jeg ikke kan spise som gravid, men jeg unngår spekemat, upasteuriserte oster, alkohol og rått kjøtt. Lever ganske normalt for det og vil ikke akkurat kalle det hysterisk.

Men du virker ganske hysterisk, selv om du liksom skal være ironisk. Du er vel av dem som tar deg en røyk og en vin iblant også og som sier at det gjorde mora di også med fem barn og der eer helt friske dere... grøss...

Skrevet

Kokt vann? Er du galen, kvinnfolk!! Tenk på alle bakteriene som er i vannet! Og for ikke å snakke om alle avgassene fra kasserollen og den bakteriebefengte lufta på kjøkkenet!

Du tar sjanser du!

Hilsen ei som levde på tranpiller i 9måneder

Skrevet

neineinei... du skal først dyprfyse vannet å så koke det et par timer før du drikker det! Herregud, du tar sjangser du også hører jeg. Like før jeg ringer barneværnet! Kan lik så godt slenge ungen din i villmaka med det samme!

Skrevet

Nei, jeg lever kun på kokt vann - er ikke ironi!

Har hatt mange SA og kjemiske graviditeter, og tar virkelig ingen sjanser nå!

Ikke gjør narr av meg!!

Skrevet

Åh, takk for tipset, he he :-)

Lover å gjøre helt som dere sier - vil ikke miste - og i allefall ikke til barnevernet!!!

Skrevet

Dersom du virkelig lever kun av kokt vann så burde du vite at du leker med ditt ufødte barns liv! Mat er viktig næringsstoffer som fosteret trenger, du får ikke dette gjennom å kun drikke kokt vann!

Håper virkelig du kødder med dette innlegget ellers er du et sykt, sykt menneske.

Skrevet

Nei, hun mener det på ordentlig.

Det vet jeg, for jeg er naboen hennes. Ja, faktisk spiser hun bare vann fra tørrkokt gryte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...