Gå til innhold

Hormonspiral og blødninger...hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt hormonspiral siden mars 2007 og har for det meste vært fornøyd. Hadde en del blødninger de første to mnd men det er jo vanlig. Etter det har jeg nesten hatt "vanlig mensen" men med et par småblødninger innimellom men ikke nok til å irritere.

Men nå, nå er jeg dritlei! Det siste halve året kanskje så har jeg blødd mye oftere enn før. Og nå hadde jeg først mensen i to (!) uker, så bare én uke uten før jeg fikk mensen igjen forrige mandag og har den fortsatt. Altså to uker på, en uke av og nesten to uker på igjen. JEG BLIR SPRØ!!!

I tillegg har jeg begynt å få veldig vonde menssmerter så dette er rett og slett et helvete. Er det normalt eller? Tror dere at det kan være pga. spiralen? I så fall frister det veldig mye å ta den ut, men da blir det sikkert baby, sånn som forrige gang på piller, og det passer d å r l i g!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta den ut;)

Jeg hadde det på akkurat samme måte pluss at jeg var full av utslett og kviser...

Baby vet du jo at det blir uansett...thihi

Skrevet

TA DEN UT!

(Trodde (håpet) på at du hadde gjort det for LENGST!).

Men seriøst, det høres ikke bra ut med omvendt mensensyklus (altså at du ikke har mensen så lenge som du egentlig burde hatt mensen).

Skrevet

Hmmm. Så det er pga. spiralen altså, det vil ikke bli bedre? BLÆH!

Gulesider: Jeg tenker liksom at bl.a. jobb er ganske grei fordel når man skal ha baby:-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...