Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Han mener at helger er til å sitte mest mulig iro, og trykke trynet fullt av potetgull. Blir så forbanna!! Jeg vasker, styrer, gjør andre ærend vi ikke rekker å gjøre iløpet av uken. Jeg syns det er deilig å få gjort ting i helgene. Men han? Næh, blir rasende når jeg sier at vi må gjøre div. ting.. Og MED EN GANG den eeene tingen er gjort, er det rett på dataen igjen. Klikker!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 her er d omvendt... jeg synes når helgen kommer at det er utrolig deilig å ikke ha planer... bare sitte å nyte sola, kose meg med gøtt, se tv og kose meg. hente meg inn rettogslett.. mens han har alltid noe VI må få gjort.. jeg HATER det... kan komme hjem etter en lang arb.dag, å hører da....: vet du, vi skulle ha ordnet ditt eller datt.... Da får han pent fikse det selv ja..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Kanskje vi skal bytte samboer! hihi... Nei jeg syns det er måte på latskap. Får man ikke gjort nødvendige ting i ukedagene, så må man jo gjøre det i helgene. Syns det er koselig jeg.. Gjøre litt småtteri sammen. Framfor å sitte på hvert vårt rom og gjøre forskjellige ( late ) aktiviteter i hverdagen..Jeg vil UT. gjøre ting! Lei va å se han forran dataen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå