Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Når ca kommer de inn på konto? er det i slutten av juni?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Fiffig nok skal man betale restskatten en måned før. Så om en går i minus men paret går i pluss må man uansett legge ut for skiten først.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Nei restskatten har forfall ca 10 august. Hvis du vil unngå rentetillegg kan du betale innen 31. mai, men det er frivillig. Betaler du ikke kommer regningen med frist i august.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Er det sant? Å da har jeg misforstått, tusen takk, anonym! Jeg trodde det var en absolutt frist! Takk og takk og takk, det gjør alt enklere! Jeg får igjen mer enn mannen får i restskatt, men vi trodde han måtte betale først.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Nei ikke absolutt frist, men frist for å unngå rentetillegget;) Betaler man ved forfall i august er det beregnet en rente i tillegg, den slipper man hvis man betaler i mai. Men bare å vente ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå