Gå til innhold

Kan vi gravide spise fetaost fra Arla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er innvitert på salat mat i dag. Min fantastiske venninne har laget fetaost salat og har desverre kastet glasset så hun får ikke sjekket dette!!

Tenkte kanskje at noen av dere kloke damene her har mulighet til å sjekke dette for meg? Så vet jeg om jeg må ha med egen salat eller ikke :)

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis det er arla som har de små halvmåneboksene med feta/hvitløk/oliven eller soltørket tomat, så kan du nok spise det. De er iallefall pastorisert.

Skrevet

Ja det er de jeg mener.

TAKK

God helg

Skrevet

Ta med egen mat for sikkerhets skyld!

Og eget bestikk, samt noe å drikke!

Aldri godt å vite hva som kan skje.

Jeg lever kun på kokt vann - det var litt tungt de første månedene av svangerskapet, men nå er jeg i uke 32, og begynner å bli vant til det :-)

Ønsker ikke å ta noen sjanser med barnet mitt, og det burde ingen andre gjøre heller!

Skrevet

Annie 17:45 -

"Jeg lever kun på kokt vann - det var litt tungt de første månedene av svangerskapet, men nå er jeg i uke 32, og begynner å bli vant til det :-)

Ønsker ikke å ta noen sjanser med barnet mitt, og det burde ingen andre gjøre heller! "

Du mener vel ikke seriøst at du KUN lever på kokt vann?? Du spiser vel også MAT? Det håper jeg inderlig du gjør, for dersom du ikke gjør det så tar du store sjanser med ditt ufødte barns liv!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...