Gå til innhold

Veet hårfjerningskrem og voks. Virker de greit eller? Lei barbering!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommeren nærmer seg (håper jeg), alle disse hårene som har hatt grofrihet dette halvåret trenger å fjernes;-)

Er lei av å barbere leggene, epilator har jeg vært fornøyd med tidligere, men sist gang fikk jeg MANGE inngrodde hår, det ble jobb det!

Lei av å barbere under armene også, må jo være kjekt med krem man smører på, så poff borte! Eller??

Bikinilinjen blir vel også penere med krem hårfjerning enn med høvel.

(Les: Bikinilinjen ja, ikke hele stussen.)

Kan veet være noe, eller har dere andre lure triks?

Har en hårfin kveld:-)

Fortsetter under...

Gjest sug lut
Skrevet

Joda, forsåvidt. Men jeg slutta å bruke hårfjerningskrem da den også viste seg å ta malingen av betonggulvet på badet. Det kjentes ikke spesielt helsefremmende ut.

Skrevet

Ja, men da vet man iallefall at det tar det meste da:p

Får kjøpe meg en tube og prøve, får håpe det blir igjen litt skinn på leggene etterpå.

Elsker å være mørk, men det har sine baksider!

Skrevet

bikinilinja (og litt til) og under armene bruker jeg epilator. ingenting annet gir like bra resultat (har ikke vært i salong, da). leggene syns jeg blir best med høvel.

Skrevet

Mitt lureste triks er voks. Hos salong! Det er vanskelig å gjøre det riktig hjemme - og de fleste er for pinglete til å ta i! ;) Dessuten er det vanskelig å rive langs leggen istedenfor blir det gjerne til at man drar oppover. Hvis du skjønner :P haha.. Nei, salong er tingen. Sjekk ut priser og slikt - trenger ikke å være så fryktelig dyrt. Også slipper man å gjøre det annenhver dag - slik man ofte må med høvelen. I det minste på leggene :) Også er det litt luksus å få noen til å gjøre drittjobben :P

Skrevet

Epilator under armene og på bikinilinja??

AUUU!

Hvilken epilator har du da? Kanskje jeg må investere i en ny. Kjøpte min i Argentina i 2005:s

Voksing i salong har jeg gjort en gang, genialt. Men jeg bor litt utafor allfarvei så blir ganske kostbart med en bytur kun for det liksom:p

Annonse

Skrevet

Jeg vokser bikinilinjen hjemme. Funker som bare det. Bruker brazilian wax kjøpt på vita.

På legger og under armene bruker jeg høvel. Tar jo ikke lange tiden i dusjen.

Skrevet

Jeg bruker den, og jeg er veldig fornøyd.

Skrevet

Det er vondt de to første gangene (brukte emlakrem begge steder, og tok bikinilinja over noen dager.... puh), men nå er det ikke engang ubehagelig lenger.

Under armene syns jeg epilering er mye bedre enn daglig barbering, for det blir mykere. Ligger ingen hår rett under huden.

Jeg har en philips epilator, kjøpt i fjor, til ca 500 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...