Gå til innhold

Noen som har den nye bagen til TFK-vogna (multi x)? Jeg har fått den nå og det virker som det mangler en del... !?

Anbefalte innlegg

Er så irriterende. Etter mye om og men, bestilte fra tysk nettbutikk, fikk den i dag, men så mangler jeg en del! Det adapteret for å feste bagen på vogna er ikke der. Virker på bruksanvisningen som det skal være to "klosser" festet i hverandre på hver side av vogna, men jeg har bare en "kloss" til hver side. Skikkelig irriterende! Noen som har vogna som kan si meg om dette adapteret/klossen/delen skulle følge med pakningen eller om dette er noe som hører til vogna jeg hadde fra før? Jeg har TFK Jogger Twist.

Fortsetter under...

Håper virkelig ikke du har handlet hos Kiddies, for de er håpløse på reklamasjoner... Da jeg kjøpte min TFK vogn så fulgte det med et sett slike klosser. Du har ikke et sett fra da du kjøpte vognen da? Slik at de sammen med de som fulgte bagen blir et komplett sett? Jeg hadde aldri bag på vognen så jeg hadde aldri brukt for de, så jeg vet egentlig ikke ;-)

nå har ikke jeg den nye baggen, men det er ett sett med klosser som skal følge selve vogna og ett sett med klosser som skal følge baggen. sånn er det iallefall på den vanlige baggen til TFK.

Takk for svar. Det fulgte med ett sett klosser med den nye bagen, men jeg mangler det som er beskrevet som "basisadapter" i bruksanvisningen, altså det man skal feste klossene på (et ekstra sett klosser). Jeg har til nå brukt den vanlige TFK-bagen, og denne festes jo i noen lengre og større adaptere/klosser enn det som trengs med nye bagen. Det jeg ser for meg at jeg mangler, det er en kloss som skal sitte mellom vogna og de nye klossene som fulgte med, Misforstår jeg noe? Det jeg ikke skjønner er om det er butikken i Tyskland som har gjort noe feil, eller om dette er en kloss jeg "burde" hatt allerede. Sportsvognen er kjøpt brukt, fikk ikke noen klosser der. Bagen er kjøpt ny på Barnas Hus, men fulgte jo ikke med noen kloss på den.?.

Noen som har disse klossene til salgs eller vet hvor jeg kan få tak i dem? Er så kjempefrustrerende, bagen ser så fin ut og jeg får lyst å bruke den med en gang. Skal skrive til tyskland å be om å få de tilsendt, vet ikke hvor langt jeg kommer med den forespørselen...

Tusen takk hvis noen kan hjelpe meg mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...