Gå til innhold

Hvorfor skal alltid noen ha det verre en meg når jeg syter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror virkelig ikke jeg syter så mye, men hver gang jeg syter i real life, eller her inne så er det ALLTID noen som skal ha frem at de har det verre en meg... Faire enough egentlig, men jeg vet jo at det er maaaaange i verden som har det myyyye verre enn meg. Grunnen til at jeg klagde var jo at jeg ville ha sympati, kanskje litt forståelse og samtidlig få ut litt frustasjon over situasjonene....

Dagens oppgulp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Skjønner hva du sier og skal ikke fortelle hvordan mine venner er, dine er sikkert værre!
Skrevet

hehehe, jo du skal få lov til det! Jeg bare irriterer meg litt over det faktum at uansett hva som skjer i livet mitt så har alle jeg kjenner det verre akkurat da... Så hvis jeg har hatt magasjau i tre dager har de hatt det i ti, er jeg potteforkjølet i en uke, var de det i en måned. Og barna ikke snakk!! Hvis mine er syke i to uker så er deres syke i tre måneder uten stans, MEN i ettertid så har de ikke vært syke i det hele tatt...

Jeg er jo heldig da, som kan gå rundt å irretere meg over bagateller...

Skrevet

Noen ganger trenger man noen rundt oss til å sette ting i perspektiv for oss..Klart det er lov å syte innimellom, men pass deg for å lase deg i et negativt mønster-..

Avslutter med dagens ord fra Paulo Coelho:

Today don't beg, don't ask, just thank God in silence for all the blessings in your life.

Skrevet

Sikkert fordi du faktisk har det bedre enn de fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...