Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Ønsker sårt å kjøpe meg hus, så lillegutt får et hjem! Et hjem der han kan leke, kos seg og huske tilbake på når han blir eldre.. Et tryggt hjem! Synes det er så forkastelig å måtte vente til jeg er ferdig utdannet og har fått meg fast jobb til jeg kan kjøp hus. *drømme*
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Har du spilt på lotte eller??? Krysser selvfølgelig fingrene for deg, siden jeg heller legger 20kr til side enn å spille lotte... Drømmer om at de engang skal formere seg drastisk over natten selvfølgelig, men men
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Jeg krysser fingrene for deg. Blir det ikke meg kan det like greit bli deg
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Lykke til! Det skulle være en menneskerett å vinne i lotto...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Hihi, takk takk Har tippet lotto, ja! Men tror jeg må på butikken og tippe en kupong til, haha. Drømmen er stor!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Jeg vil vinne selv og kjøpe hus så kan ikke hjelpe deg.
bitthen Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Krysser fingrene først og fremst for meg selv, er neddynget i lån.. Men krysser de for deg og, for potten er stor nok til begge to :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå