KaMa Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Altså, kan mensmurringer i tre dager være tegn på graviditet? Evt er det for tidelig å få noe fornuftig og troverdig svar av en graviditetstest, men jeg klarer ikke helt å slappe av og bare vente og se.. Har en fra før men husker ikke hvordan det var dengang, tidelig i svangerskapet.. :-/
Lova Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Hei, KaMa. Jeg husker deg fra sist jeg var gravid, har du en på ca 19 mnd? Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Fikk to positive tester for en uke siden. Dette blir mitt tredje barn hvis alt går bra og jeg har alltid følt veldig tydelige "mensmurringer" litt før den tiden jeg skal ha mensen, når jeg har vært gravid. Men jeg har følt mer gnaging på begge sider og nedover i lysken, men når jeg skal ha mensen har jeg murringer mere midt på magen langt nede. Denne gangen var jeg mye trøttere enn ellers og itilegg til pms-humør ganger 10.... Tvi Tvi:)
KaMa Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2010 Kanskje du husker meg fra første gang du var gravid, for jeg har en på 4 år. ;-) Ok, det var en god beskrivelse. :-) Kan ikke huske at jeg noensinne har hatt mensmurringer i tre dager før mensen har kommet, så dette er rart. Men så kan det jo være at jeg selv påvirker litt hva jeg føler, siden jeg veldig gjerne vil at det er noe der.. :-/
Lova Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Da har jeg nok bare registrert nicket ditt her inne. Min eldste er snart 9 år og min yngste er 18 mnd:). Det med symptomer er så individuelt. Satt akkurat og diskuterte det med en venninne som ikke har hatt symptomer annet enn uteblitt mens begge gangene hun har vært gravid. Jeg har hatt tidlig mensmurringer hver gang. Håper du er gravid, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå