Gå til innhold

Lille Bislett studentbarnehage på høgskolen i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er to små- og to storebarnsavdelinger. Jeg kan nesten bare svare for den avdelingen barnet mitt er på som er storebarn. De får ett måltid om dagen, to ganger i uken er det varmmat (de har egen kjøkkenassistent i bhg), en dag lager de mat på avdelingen, og de siste to dagene har de brødmat med hjemmelaget brød. De har en fast turdag i uka pluss litt småturer nå og da. De samarbeider med studentene på hio,så barnet mitt får være med på forskjellige ting som studentene arrangerer (har inntrykk av at det for det meste gjelder de største barna). Det er fine lokaler og veldig hyggelig personell. Det er ikke så stor barnehage så treffer vi på ansatte fra andre avdelinger hilser de alltid på barnet mitt med navn. Jeg syns det er veldig hyggelig da barnet mitt er trygg på alle de ansatte der.

Det eneste jeg var skeptisk til da vi begynte der var uteplassen. De har veldig liten uteplass sammenlignet med andre bhg. Det har jo med plasseringen av bhg, og ble også fortalt at de er unntatt regelen om hvor stort uteareal man er pålagt å ha (tre ganger inneareal). Men de får det til å fungere bra.Vet ikke hva mer jeg skal si egentlig. Det pedagogiske er vel ganske likt andre bhg.

Vi valgte denne bhg etter anbefaling fra andre og vi har ikke angret. Personalet er kjempehyggelige og flinke. Får inntrykk av at det gjelder alle ansatte. Også jobber det en del menn der, det syns jeg er veldig positivt.

Bare spør hvis jeg har glemt noe!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...