Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Jeg skal på Lalina i Oslo på mandag, har lyst til å finne noen fine og greie bh'er i str 85H(?) Noen som har vært på den butikken og som vet hvordan bhene er?? Også var det dette med ammeinnlegg da, hva anbefaler du? har ett par i ull, og medela sine engangsinnlegg... og hvorfor anbefaler du det du gjør
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Jeg ville fått hjelp av de i butikken til å finne riktig str og riktig model for deg. Litt vanskelig for meg å si noe om hva slags bh du skal ha ellers så kjøper jeg mine stort sett på min lokale change butikk - som er en av få som fører 70H. Der får jeg god hjelp og får rett str hver gang Lykke til Alfa og omega å ha riktig bh!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Ja, gulvsmatter til bil er kanskje ikke dumt! Folk er så festlige her inne på anonym!! Men tusen takk for svar! Jeg skal innom å høre med de på Lalina i hvertfall, mange her inne som har anbefalt meg å gjøre det.. Bare å komma med flere svar, og forresten, sånne svar som det første trenger jeg ikke!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 kan desverre ikke hjelpe ang bh (da jeg har størrelse "musepupper" selv...)men ang ammeinnlegg så anbefaler jeg libero sine istedet for nestle fordi nestle sine loer og limet er ikke bra så de faller lettere ut.og IKKE kjøp Anglemark sine (skal være to prikker over A'en men vet ikke hvordan jeg gjør det!) de er skikkelig dårlige!Limet er drittdårlig og de klumper seg når de blir bløte av melk. Jeg brukte ullinnlegg som man får på apotek i vinter,men rekner med at du ikke trenger det nå..?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Hei Jeg var på LaLina nå i april og kjøpte 3 bh'r i 75H, så antar de har i 85H også. De er veldig serviceminded der:) BH'ne er veldig behagelige og av god kvalitet. De bør imidlertid kun vaskes på finvask 30 grader eller bli håndvasket. Jeg bruker chicco sine ammeinnlegg, er veldig fornøyd med de. Jeg bruker i tillegg ullinnlegg innerst. Ullinnlegg bør vaskes på 60 grader for å unngå blant annet soppvekst. Ull kan skjelden vaskes på 60 grader men jeg klipte i stykker en gammel ullskjorte og fikk fine ullinnlegg som tåler 60 grader (skjorten var feilaktig tovet fra før). Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Jeg kjøpte en pakke ammeinnlegg, har aldri åpnet den engang. men siden du har begge deler er vel det lettest å finne ut selv?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Til du som var på Lalina i april.. Hvordan bh-er fikk du tak i?? Er de litt tjukke i stoffet? Ikke sånne tynne "bestemor-bher" om du skjønner Håper de har noen som ser greie ut, som man kan føle seg litt vel i! Og slike sarkastiske svar som det siste her trenger jeg ikke, det skrev jeg jo lenger opp.. Jeg har jo bare prøvd medela sine, og det finnes jo mange mange typer nå..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Chicco er kjempegode ammeinnlegg. Har str 85dd jeg. Dere som har vært på Lalina, hvor mye kostet en bh? Er det dyrt der? Trenger å få målt puppene mine etter svangerskap og amming.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Liker best sportstopper, jeg. De strammer fint og holder alt på plass. Når toppen sitter stramt hindrer det litt at de lekker ut melk også.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Vet ikke hvorfor du syns det var så sarkastisk, Jeg mener det er noe en må prøve selv. Var ikke ment som noe dritt fra meg.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 jeg har kjøpt mine "anita" på mamasita. 85h var for små i begynnelsen (forbanna store idiotpupper...) men funker fint nå. ammeinnleggene jeg endre opp med var libero sine. mange sier ikke bruk 1gangs-innlegg, men jeg synes de er kjempe gode. melka blir til gele inni innleggene så de loer ikke. størrelsen er også super. litt større enn andre. dessuten er det jo fint at de finnes på rema1000;)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #13 Skrevet 8. mai 2010 Jeg bruker libero sine, de funker knall:-) Jeg har også ullinnlegg som er kjøpt på apoteket, de kan man jo bruke innerst å ha engangs utenpå om man lekker mye... Jeg klarer meg fint med bare ull - som er suuuperbehagelig å ha på seg:-) BH vet jeg ikke så mye om, siden jeg har 80B
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #14 Skrevet 8. mai 2010 Takk for svar Ja, jeg er forresten veldig interessert i å vite litt om prisene der Håper det ikke er altfor dyrt, men det jo bare noe man mååå ha. Ei venninne av meg spurte meg her om dagen om jeg gikk uten bh, ikke akkurat kjempekult. trenger virkelig bh-er nå. Lei de altfor små og vonde jeg har... HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #15 Skrevet 8. mai 2010 Dytter den litt opp igjen jeg.. Priser på Lalina damer ;)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #17 Skrevet 8. mai 2010 Medela sine ammeinnlegg er veldig greie syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #19 Skrevet 9. mai 2010 Du kan jo kjøpe online også da, www.bravissimo.com og www.brastop.com har gode amme bher (såvidt jeg vet) du er i engelske størrelser en 38H.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå