Gå til innhold

Jeg er så vanvittig forelsket i datteren min!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Med en datter på 11, kan jeg love deg at det ikke blir noen mindre forelskelse med årene. Jeg er så hjernevasket at jeg tror "alle" er misunnelige jeg :-p

Skrevet

Trodde virkelig ikke det var mulig å elske noen så høyt. Er helt betatt, må ha henne ved meg hele tiden og ja. Kysser henne ihjel.

Blir ikke akkurat verre av at hun er veldig fin å se på også, hehe. Gled deg, Anne-B!

Skrevet

hehe herlig... jeg er ikke akkurat forelsket men veldig veldig glad i henne....

I ste var hun skikkelig ille da vi var på butikken og konekvensen ble at hun ikke fikk være med på butikk nummer 2 og da hun begynte å gråte brast mammahjertet mitt i to og jeg ville si...kom igjen da søta bli med inn.

Men jeg holdt meg og hun sto og ventet og smågråt.

Nå håper jeg hun har lært...

Noen ganger er det sårt å være mamma synes jeg :)

Skrevet

Det er sårt. Har vært borte fra henne et par kvelder, og det har vært helt ille. Har vært helt utafor meg selv og alt ble bare tull. Snakk om å være avhengig!

Skrevet

Ja, jeg kjenner at nå begynner jeg å glede meg sånn ordentlig. Var og kjøpte sokker i dag til henne, det var liksom det som manglet av babytøy, og da ble det med ett veldig virkelig. Ikke lenge igjen nå. :)

Skrevet

Får du jente? Så gøy! Det er så deilig å ha alt i hus til den lille skal komme. Når har du termin?

Skrevet

Gled deg- det blir bare bedre og bedre, rart hvor betatt man egentlig kan bli av et sånt lite vesen=) Når 1,5 åringen roper mamma, og kommer løpende mot meg og slenger armene sine rundt halsen min og bare koooser, DA er det virkelig godt å være mamma!

Skrevet

Ja. Om det ikke er en luring da, jordmor turte ikke å si for sikkert. Vi får et problem med alt det rosa som må pakkes ned, og alle de andre klærne som må kjøpes inn. Har termin den 19., men går nok en del lenger enn det.

Gjest vinterbrud
Skrevet

Jeg er forelsket ennå jeg og prinsessen min er snart 7 år.Selv om jeg veksler mellom å være dust og verdens fineste da,he he,så forguder jeg den vakre lille jenta mi.

Skrevet

Godt å høre at det vedvarer:-).

Syv uker og syv år, er jo ikke så stor forskjell det, mener jeg:-).

Skrevet

Hærlig :) Min jente på 2,5 år har sovet borte i natt og nå er hun kommet hjem. Jeg sto på kjøkkene og holdt på med middagen, så kom hun inn og spurte så pent om en klem. Satte meg på kne og så holdt vi rundt hverandre leeeeenge, så kysset hun meg på kinnet og løp inn i stua og sang: "mamman min, e så fiiin"..*smeeeeelt* :D

Skrevet

ja takk takk- venter en liten jente til i slutten av september, så blir rett i underkant av 2 år mellom dem (23 mnd). Håper og tror at de vil få mye glede av hverandre etterhvert=)

Skrevet

Nydelig:) Og forelskelsen eskalerer bare til et enda høyere nivå hvis/når du får flere barn!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...