Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Vi blir bare ikke enig.. Eldste og pappaen liker ikke navnet jeg liker... Vi har alle forskjellig smak jo, så hvordan i all verden bli enig? Har hatt lyst å kalle jenten min opp etter min store heltinne (min bestemor) og min grandtante i mange år...men ikke søren om de vil bli enig med meg. Jeg liker ikke deres valg heller selvsagt... Hvordan greier dere å bli enig??
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Vi ble aldri enig. Ungen fikk mitt etternavn og faren bestemte fornavn og at det var uaktuelt med mellomnavn.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2010 Har to fornavn jeg...og han liker ikke det fremste fornavnet...arrrg.. har såå lyst hun skal hete det
Miss Snow Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Vi er enige om guttenavn, men om vi får ei jente har vi hvert vårt ønske. Jeg har et jentenavn jeg har tenkt på i mange, mange år, men samboeren blir ikke helt med på det. Han ønsker et navn som jeg syns er fint, men jeg liker liksom mitt litt bedre. Jeg får etternavnet, men jeg vil "gi" meg på grunn av det heller. Har tro på at vi klarer å bli enige til slutt, istedet for at noen må gi seg. Det ender vel med loddtrekning Ellers kan vi få en gutt, så løser det seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå