Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Som et korsett? Er så drita lei av slapp hud på magen og skal for en gangs skyld ut med jentene i kveld og har så lyst til å ihvertfall se litt tynnere ut rundt magen. Farlig? Synspunkt? Latter?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Haha!! Foruten om faren for overoppheting og dehydrering, så har du det med svetten da. Hehehe..svettering under magen. Haha!
Villa Perlesukker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Haha kreativt forslag, men jeg tror du vil svette deg i hjel Hvorfor ikke bare kjøpe en strømpebukse som er laget som hold in eller noe. Fra mandag håper jeg du i alle fall hiver deg med oss som prøver å gjøre noe med den forferdelige og slappe magen.... Ha en fin kveld i kveld
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Har aldri tenkt på det! Men prøv da?Sikkert ikke farlig
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Tror det kommer til å være veldig ubehagelig og klamt. Også tror jeg ikke det kommer til å se så veldig bra ut utover kvelden, når folien ruller seg sammen og legger seg i valkene... Men hvorfor kjøper du ikke heller bare et ordentlig korsett? Er flere varianter på blant annet Lindex (eller var det Kappahl..) som ikke koster all verden!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Jeg brukte gaffateip i desperasjon engang for mange år siden. Jeg så fantastisk ut hele kvelden, men gråt mine bitre tårer da jeg skulle ta det av igjen =)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Hahaha, fantastisk flettemette!! Heheheheh. Nei det blir nok en av de hersens strømpebuksene som uansett bare ruller nedover magen og lager en valk til! Det var værdt tanken ihvertfall! HI
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Da jeg var på karneval en gang var jeg dekket i plastfolie. Vil ikke si at jeg svettet så veldig.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 KJøp deg et korsett eller hold in truse, eventuelt strømebukser som er høy i livet og som holder inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå