Gå til innhold

Hvem skal ha gutt her inne...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår gutt kommer i september og skal antageligvis hete Lasse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer det en liten Sondre. Er 20uker i dag!

Skrevet

Jeg venter også en gutt som skal hete Lasse :)

Han kommer rundt 14. oktober (18+0)

Skrevet

Venter også på en gutt. Er ikke enig om navn ennå.

Skrevet

jeg er 19+6 og venter en gutt. vi vil ha dobbelnavn, er så langt enige om william, men fortsatt litt usikker på navn nr 2. men mulig det blir william endrè

Skrevet

Venter gutt 28. september - det blir Sebastian her også. Det bestemte vi oss for allerede i fjor sommer :o)

Skrevet

Jeg har også en liten Jonathan i magen:) Er 21+6 i dag.

Skrevet

Melder meg på her! Venter gutt, er 19 + 2 i dag. Var på ultralyd i dag og fikk bekreftet kjønnet, så navnet er ikke bestemt enda!

Skrevet

Jeg fikk vite at vi venter gutt nr. 2 i dag og at jeg er 20+1 istedenfor 19+3:) Han skal forøvrig hete Magnus:)

Skrevet

Vi skal ha enda en gutt, å han skal hete Johannes, oppkallt etter min morfar:) Jeg er 26+0 idag.

Skrevet

Her kommer sønn nr 2 (unge nr 3)

Er 27 uker på vei og han skal hete Leo Aleksander :)

Skrevet

Her blir det gutt og han skal hete Alexander :-) er i uke 24.

Skrevet

Skulle ønske jeg var et "vi", men er nok bare meg, så da bestemmer jeg alene ;) ..er 26 uker og lille skal hete Nicholas Matheus..har ett gull som heter Natanael fra før..

Skrevet

Så koselig navn Sommerbarn på vei!

Jeg har 2 gutter; Jonathan & Bendik:)

Skrevet

Så mange fine navn!

Skrevet

Jeg er 21 uker + 5 og han skal hete Eirik Alexander :)

Skrevet

Vi blir mange guttemammaer her inne skjønner jeg. Så morro ;-)

Jeg er superfornøyd!!!!

(Akkurat som jeg var forrige gang da jeg ventet jente ;-))))

Skrevet

Vi venter på lillebror som kommer i august <3 Navn er vi ikke enige om enda, får jeg viljen mi blir d nok Oliver eller Andreas,mens pappaen vil han skal hete Emil eller Tobias.. Storebror heter forøvrig Adrian!:-) hva syns dere passer best??

Skrevet

Jeg hadde det på følelsen, og drømte om det, så kanskje mammer har en 6 sans for hvilket skjønn det blir..

Men gutten våres er på vei, så gleder meg til å treffe han. Har termin 21 oktober. Så er i dag 18+1

Navn er ikke helt bestemt, men har et jeg lurer på.. ;)

Skrevet

etter 2 jenter,er d nå en gutt i magen:)han er nok en liten Emil <3 er 20+2 idag:D termin 6.oktober

Skrevet

Vi skal ha enda en gutt! Har en William fra før. Har ikke noe navn på blokka enda. Termin 12. oktober:)

Skrevet

Ser ut til at vi venter en gutt etter Ul i dag 15+4:o) Termin 15.11. Har tenkt på Jonathan, Elias og Oskar evt. men vil se lillegutt før vi bestemmer oss. Blir ihvertfall enkeltnavn;)

Skrevet

Jeg er nå 20+1...vi skal ha en liten gutt :-))) Han skal hete Oliver :-)

Skrevet

Jeg er 26 i morgen vi skal ha en liten gutt. Navnet hans er vi ikke helt enige om. Vi har Marcus, Nicolai, Daniel, Sebastian og Jonatan på listen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...