Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker og kose oss litt på lørdagskveldene vi,litt kosemat og litt godis :)

Ungene bruker og få bestemme.Har ikke fått noen forslag i dag,så vet ikke hva vi skal ha enda !!

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikveld skal jeg kose meg med marinert biffsnadder, salat, fløtegratinerte poteter og bearnesaus ;) Mmmm.. Kjempe godt!

Skrevet

Det hørtes helt nydelig ut!!

HI

Skrevet

Her blir det take away. Har "alt" rett utenfor døra denne helgen, så skal benytte sjansen. Troooor det må bli noe thai, også kanskje pizza til ungene. Må høre hva eldstemann har lyst på :)

Skrevet

Gratinerte middelhavsgrønnsaker, svinekoteletter, hjemmelaget kryddersaus, ruccola og dressing laget på soyarømme

Skrevet

Strålende vær, så vi skal grille flintsteik, maiskolber og ha masse godt tilbehør!! Grillsesongen er i gang!!

Skrevet

Spørs om jeg ikke tar kjøttdeig ut av fryseren, så blir det vel noe lettvint og greit.. Taco f.eks.. :)

Skrevet

I kveld skal vi grille med noen venner så da blir det American Rub ( en måte å tilbrede spareribs på) og grillet laks. Det vanlige tilbehøret er salat, grillede maiskolber, hvitløksdressing, bakte poteter osv.

Til dessert skal vi ha brownies med vaniljesaus.. ( barndomsfavoritten til en av gjestene) Selvfølgelig må vi ha masse god vin, øl og blanquette til!

Skrevet

Vi skal ha grillet biff med grillede nypoteter, aspargesbønner, soppstuing, foliebakt hvitløk og kryddersmør. Daimiskake til dessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...