Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Bruker og kose oss litt på lørdagskveldene vi,litt kosemat og litt godis Ungene bruker og få bestemme.Har ikke fått noen forslag i dag,så vet ikke hva vi skal ha enda !! Dere da?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Ikveld skal jeg kose meg med marinert biffsnadder, salat, fløtegratinerte poteter og bearnesaus Mmmm.. Kjempe godt!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Her blir det take away. Har "alt" rett utenfor døra denne helgen, så skal benytte sjansen. Troooor det må bli noe thai, også kanskje pizza til ungene. Må høre hva eldstemann har lyst på
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Gratinerte middelhavsgrønnsaker, svinekoteletter, hjemmelaget kryddersaus, ruccola og dressing laget på soyarømme
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Strålende vær, så vi skal grille flintsteik, maiskolber og ha masse godt tilbehør!! Grillsesongen er i gang!!
Miztery Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Spørs om jeg ikke tar kjøttdeig ut av fryseren, så blir det vel noe lettvint og greit.. Taco f.eks..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 I kveld skal vi grille med noen venner så da blir det American Rub ( en måte å tilbrede spareribs på) og grillet laks. Det vanlige tilbehøret er salat, grillede maiskolber, hvitløksdressing, bakte poteter osv. Til dessert skal vi ha brownies med vaniljesaus.. ( barndomsfavoritten til en av gjestene) Selvfølgelig må vi ha masse god vin, øl og blanquette til!
Lemonia Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Vi skal ha grillet biff med grillede nypoteter, aspargesbønner, soppstuing, foliebakt hvitløk og kryddersmør. Daimiskake til dessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå