Gå til innhold

Kva syns du om huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som en fin beliggenhet, men, unnskyld meg, gruuuuuusomt hus. Både utvendig og innvendig. Dere hadde kanskje tenkt til å totalrenovere?

Skrevet

Vel, jeg måtte ha pusset opp MASSE før jeg kunne ha flyttet inn!!!

Om jeg skulle ha kjøpt dette huset, ville jeg måtte ha ca. 600.000 ekstra til rådighet for å ta kjøkken, bad og alle overflater, inkl. de fleste gulv.

Skrevet

Jeg synes det var et veldig fint hus, men fin utsikt. Flott terrasse. Det trenger en del oppussing da, jeg ville byttet kjøkken, bad og toalett ville jeg flislagt og så ville jeg malt en del (spesielt de grusomme furutakene og furudørene). Jeg kjenner ikke til området og heller ikke prisene, men jeg ville vurdert kostnadene for oppussingen i forhold til hvor mye de skal ha for huset. Bad er dyrt å pusse opp (kjøkken er enklere å bytte), så rent personlig ville jeg foretrukket et hus med relativt nyoppussede bad. Men skjønner jo at hvis dere gjerne vil bo et bestemt sted, og det ikke er så mange hus til salgs der, må man kanskje prioritere annerledes.

Skrevet

Det var jo ett veldig greit hus.Det ser velholdt ut og.

Det jeg ikke likte var at alle soverommene ikke var i samme etasje.Men det er fordi jeg har 2 små barn:-) og ønsker ikke å sove en etasje fra dem. Og så liker jeg ikke laminat.Den "krøller" seg med årene,og glipper i skøytene. Men gulv kan dere jo bytte på sikt om dere vil det.

Skrevet

Synes ikke det var så ille som 2214 presenterer. Men hadde nok måttet påkoste endel innvendig. Utvendig var det da ikke så ille. Skjønte ikke helt hva 2214 mente der.

Men dyrt mtp alt som må gjøres innvendig... Synes det så litt spennende ut, kan få til mye fint der, om man er litt kreativ og liker å holde på med sånt:)

Skrevet

Jeg må si meg enige med de over her som mener det må mye oppussing til. Her var det rett og slett mye som var veldig utdatert og umoderne ... Jeg hadde likevel lagt mest vekt på hva slags potensial dere ser i huset og om dere synes beliggenheten er perfekt.

Skrevet

Har dere vært i sett på huset?

Isåfall, hva er den døren rett til høyre med engang en kommer inn? Hva går den til?

Oppe, hva er det rommet innenfor vaskerommet? Og har er det rommet innenfor det største soverommet?

Huset var fint ute, men trengtes jo litt oppussing inne :)

Skrevet

Har ikkje sett det nei, skal på visning.

Er ikkje heilt overbevist sjølv, først og fremst pga feil område.

Skrevet

Likte ikke.

Flislagt stue og kjip planløsning (soverommene spredd på alle etasjene) er de største ankepunktene for meg. Flisene kan man selvsagt gjøre noe med, men planløsningen er verre.

Ellers så så vel alle våtrommene ut til å være i original stand, noe som sjelden er bra når huset er fra -88...

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva alle mener om at du MÅ pusse opp innvendig. Om det er god stand på bad og kjøkken så er vel det viktigste at det virker?

Er enig med 22:26 da,badet må antagelig renoveres pga våtromstandar på 80 tallet holdt i tatt i ca 10 år.Det er jo tross alt en prisantydning på nesten 3 mill.

Men jeg er kanskje fattig og for lite intressert i utseende på dassen min:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...