Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Vi gjør det men har begge undertøyet på. Har ennå tilgode å sende nakenbilder, men kan strekke meg til puppene. haha egentlig litt flaut men dette gjør vi sånn en gang hver 14 dag og vi har et fantastisk sexliv og elsker hver morgen og kveld. Mye pga bildene. Noen andre som gjør det og hva er egentlig vanlig å sende bilder av?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Hm, vil vel ikke sende til min mann også vel ? hehe så lenge han ikke ser ansiktet så bryr han seg vel ikke Jeg tør ikke slike ting.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Jeg og forloveden gjør det veldig ofte, nå som vi bor fra hverandre for en periode. Vi sender også hverandre filmsnutter hvor vi onanerer ;-) Jeg sender bilder og videoer av det han måtte ønske og det samme gjør han til meg ;-) Og vi har et fantastisk sexliv.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Morsomt helt frem til den dagen forholdet tar slutt og man ikke har noen kontroll med hva som gjøres med bildene...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Ja det hender, og vi har et herlig samliv på alle måter. Men har ikke sex hver dag, det er det ikke muligheter for. Synes også det er godt å skjerpe apetitten noen dager og ta det igjen skikkelig av og til.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Nei, stakkars det sparer jeg ham for. Hva skulle jeg sendt? Valkene mine, hengepuppene eller disserompa?? Vanskelig valg..hoho. Tror jeg lar vær..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Jada, kjæresten min er i militæret så han får mange bilder tilsendt:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 nei, det gjør vi ikke. Vi er ikke så ofte fra hverandre, men kunne egentlig ikke tenkt meg å gjøre det heller. Til deg som spør hva som sjer med bildene om forholdet tar slutt, om de kun bli lagret på mobilen, er det vel de færreste som har samme mobil særlig lenge, snakker om mer enn 1,5-2 år. Og det er/bør vel være såpass lang tid man prøver å få forholdet på beina igjen før man går fra hverandre. Og i den perioden man er usikker på forholdet, så sender man vel ikke bilder til kjæresten som man mistenker at kan bli misbrukt?! Men til dere som gjør det, er dere ikke redde for at andre skal se bildene? Her hender det rett som det er at sønnen tar telefonen min for å se på spesielle bilder jeg har tatt, eller låner den for å ringe. De 5 minuttene han da holder på med telefonen har jeg jo ingen kontroll over hva han egentlig gjør. Både jeg og mannen legger fra oss telefonen i stua om natten, og gutten står alltid opp før oss i helger og slikt. Må si jeg egentlig ikke hadde vært særlig komfortabel med at hverken gutten på 10 år eller hans kompiser hadde sett frekke naken/poserings bilder av meg. Eller de guttungen kunne funnet på å sendt bildene til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå